Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28658Spatne doruceni postovnich zasilek,cizi posta ve schrance,posta rozhazena v baraku na zemi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Tomas Rain

Znění stížnosti

Dobry den chci si stezovat na ceskou postu na barrandove tilleho namesti vsichni v baraku meli ve schrance cizi postu.Mel jsem ve schrance sousedovou postu (platebni kartu) dale zbytek posty byl rozhazenej v baraku na zemi.plus cekam tyden na jeden dulezity dopis a slozenku na duchod.kdyz jsem volal na postu a chtel mluvit s vedoucim tak tam nebyl.ochrana osobnich udaju nulova proto chci podat stiznost.


Požadované řešení

Chci aby se to uz neopakovalo a aby dostala posta na barrandove pokutu neni to poprve


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 13:19, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.