Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatil jsem poplatek na C-Date na tri mesice a oni mi automaticky prodlouzili placeni,ted vymahaji nesmyslnou castku aniz bych chtel byt dal clenem. V teto dobe nejde ani zrusit profil,ani se jakkoliv odvolat. Porad jen vyhrozuji...
Reseni je moznost zrusit profil bez jakehokoliv problemu a dalsich poplatku..
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobry den
neni mozne se nikam proklikat a napsat nekomu,s kym by bylo mozne celou zalezitost jasne,strucne a v rychlosti vyresit. Tohle je kolotoc ktery nikdy neskonci a porad jen chodi nejake upominky na zaplaceni a vyhruzky..
Je jasne,ze kdyz to clovek nezaplati,budou to protahovat porad,proto vas zadam o kontak na osobu (mluvici cesky) aby bylo mozne celou zalezitost vyresit,jinak to budu nucen predat pravnikum,,
dekuji Kolarik
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.