Společnost


E.ON Energie, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28661Neoprávněná sankce vyžadována měsíc po ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Ivona Vydrová

Znění stížnosti

Koncem srpna jsem prodala byt a odstěhovala se. Zrušila jsem veškeré energie a služby bez problémů, až na plyn. Několikrát jsem do EONu volala a neustále mi opakovali, že přepis musí udělat nový majitel. Bohužel nový majitel nechtěl přepsat na sebe plyn u EONu, chtěl jiného distributora, takže EON začal mít záminky, proč nejde přepsání. Po mnoha telefonátech jsem podala písemnou žádost o výpověď smlouvy. Žádost byla nakonec přijata a bylo mi písemně oznámeno, že k 1.10.2018 bude má smlouva ukončena a potom zasláno vyúčtování. I když to bylo provázeno zas nějakými "problémy" s odečtem apod. Nakonec vše dopadlo dobře, smlouva ukončena a 10.10.2018 zaslané konečné vyúčtování. Za měsíc mi začal EON opakovaně posílat sankci 3000,-Kč za nedodržení smlouvy. Různí lidé z EONu mě neustále urgují k zaplacení a po mém dotazu za co je sankce, až několikátá zaměstnankyně po 2 týdnech napsala, že je sankce oprávněná, protože jsem nedoručila výpověď. Připadám si, jak v jiném světě a pod šikanou. Nechápu to, slečna, která mi telefonovala 2.10.2018 potvrdila, že je vše ukončené a popřála vše nejlepší a najednou za měsíc znova noční můra EON.


Produkt

Zrušení smlouvy o dodávce plynu z důvodu odstěhování a prodání bytu.


Požadované řešení

Chtěla bych, aby EON zrušil neoprávněnou fakturu, již mě neobtěžoval se smyšlenými pokutami, které nedokáže ani vysvětlit a hlavně nepoužíval dál má osobní data.4 měsíce šikanování a obtěžování je už až dost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 14:49, před 6 lety

Spotřebitelka má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost E.ON Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Stížnosti svých zákazníků řeší společnost pouze prostřednictvím útvaru Management Stížností (vedoucí pan Zbyněk Holoubek, zbynek.holoubek@eon.cz).

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.