Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti CZC jsem koupil počítač HAL3000 IEM Mega Gamer, již po měsíci začal být počítač nespolehlivý někdy nastartoval a někdy nenastartoval, problém byl v komunikaci SSD disku, systém ho někdy nemohl najít.
Počítač jsem reklamoval, CZC nebo jejich dohodnutý servis reklamaci neuznal, jen uvedl počítač do továrního nastavení.
Znovu se ta samá chyba objevila po 5ti měsících, naprosto stejná. Počítač jsem znova reklamoval a zase, reklamace nebyla uznána, počítač nastaven do továrního nastavení.
A zase znova se chyba objevila minulý měsíc (necelé 2 měsíce po druhé reklamaci), zase ta stejná chyba. To už CZC reklamaci uznalo a prý opravilo.
Bohužel dnes se chyba objevila znova, po čtvrté a to 10 dní od vrácení ze servisu.
Požaduji od CZC vrácení peněz, ale bez úspěchu, přestože každému kdo trochu rozumí elektronice je jasné, že se na počítači objevuje stále ta stejná vada.
Počítač HAL3000 IEM Mega Gamer
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
nebo
Výměna za počítač podobné konfigurace ale jiné značky
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.