Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den již tři měsíce se řeší vrácení peněz za odeslané a reklamované zboží , pokus se to nebude řešit do 3 pracovních dnů dám na Vás stížnost, jen samé výmluvy , jsem matka samoživitelka a pro mě je každá koruna důležitá. Toto jednání je otřesné
kamera na chodbu třikráz vrácena zpět
okamžité zaslání peněz na účet
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitelka dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Pokud spotřebitelka od smlouvy odstoupila, ruší se smlouva od počátku. Po odstoupení od smlouvy vznikne spotřebitelce povinnost vrátit vadné zboží a prodávajícímu zase povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud prodávající nesplní svou povinnost ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.