Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2867Navýšení ročního servisního poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 11 lety

Žaneta Wascherová

Znění stížnosti

Je možné navýšit servisní poplatek,bez nějakého upozornění? Už mě naštvalo v loni,když chtěli po mně tento servisní poplatek zaplatit,i když jsme ve smlouvě nic takového neměli.Děkuji


Požadované řešení

vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 09:42, před 11 lety

V případě změny obchodních podmínek - konkrétně zavedení servisního poplatku bylo se společností vedeno správní řízení u Českého telekomunikačního úřadu pro klamavou obchodní praktiku ve smyslu přílohy 1 písm. s) k zákonu o ochraně spotřebitele. Obecně ovšem platí, že poskytovatel služeb elektronických komunikací může měnit obchodní podmínky dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích. Musí k tomu splnit ovšem určité podmínky - především o změně zákazníka informovat a dát mu možnost ukončit smlouvu bez sankcí ke dni změny.
Servisní poplatek nemůže společnost bez jakéhokoli upozornění navyšovat.
Jak je výše již uvedeno, tak v případě změny podstatných náležitostí smlouvy, kam se počítá i cena, v neprospěch zákazníka, má splečnost povinnost informovat zákazníka jeden měsíc předem o změně podmínek a dát mu tak možnost ukončit smlouvu bez sankcí ke dni účinnosti změny. Pokud nebyl zákazních informován, neměla by být změna vůči němu účinná. Oznámení o těchto změnách bývá obvykle připojeno k vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 12:20, před 11 lety

O změně částky Servisního poplatku byli zákazníci informováni v zákonné lhůtě v souladu s uzavřenou smlouvou. Každý zákazník měl a má možnost odstoupit od smlouvy bez jakýchkoliv sankcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2014 14:39, před 11 lety


Žaneta Wascherová

nezlob te se,ale mě společnost skyling vůbec ne informovala,že budou servisní poplatek zvýšovat.A když pujdu do detajlu tak,já jsem před 8 roky si koupila satelit,že budu mít televizní kanály zadarmo.Pak před 2roky přišla tato firma s tím,že si musím od nich koupit za 500Kč kartu,abych se mohla dívat na televizi.A pak před rokem,zase přišli,že mám zaplatit servisní poplatek.Tak co je to za bordel?Už toho mám opravdu dost,pořád všichni zvyšují za všechno poplatky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:38, před 10 lety

Jelikož se v tomto případě nepodařilo dospět k dohodě stran, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.