Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 30.11.2018 jsem obdržel SMS s tím, že v době od 12 do 14 proběhne doručení..Když nikdo nedorazil ve 14:10 hodin jsem volal na dané tel. číslo a domluvil jsem se na doručení další den, jelikož pán uvedl, že to již nestíhá doručí zboží v dopoledních hodinách další den.
Po tom co jsem další den byl doma a nikdo se nezastavil, šel jsem dne 2.12 na stránky PPL a změnil jsem si způsob doručení na parcel shop
a doufal jsem, že se to již všechno podaří. Bohůžel omyl do 6.12. byla uvedená zásilka stále na překladišti.
6.12. jsem volal na reklamace, kde se podivili, že uvedená zásilka stále čeká v depu. Pán mi řekl, že tam dá urgenci a že druhý den, jistě proběhne doručení.
Dnes 8.12. stále nemám svou zásilku. Přes stránky PPL mi to ukazuje, že je stále v depu a to od 1.12 kdy se s tímto nic nedělá.
Měla by proběhnou kompenzace za můj ztracený čas. Byl jsem doma 2 dny + nějaký čas již řeším reklamaci.
Odpovídajícím řešením by měla být vrácená zaplacená částka za dopravu a pokuz na nějaké odpočinkové služby, jelikož je člověk zbytečně naštvaný..
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.