Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2868Prodej jiného i vadného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 11 lety

Petr Kopl

Znění stížnosti

Dobrý den,prosím o pomoc s prodejcem Petr Doskočil
Trstenická 933
570 01 Litomyšl,tato adresa je uvedená u aukce na Aukru.Na faktuře je adresa Petr Doskočil,Milíčova 919,Vysoké Mýto 56601.IČ: 88888533
http://www.living-trade.cz/rs/o-firme-1/
Dne 20.3. jsem od tohoto prodejce koupil přes Aukro novou taštičkovou matraci Dakota (č.aukce 4028508851) a dohodl se s ním na osobním převzetí.Druhý den převzali moji rodiče matraci a zaplatili na místě 3250kč.Další den jsme matraci vybalili z igelitového obalu a zjistili nemylé věci.Jednak povlak matrace byl špinavý,rodičům to prodejce vysvětlil,že to bylo uvedeno u aukce.Nic takového tam ale napsáno není.Po sundání povlaku kvůli vyprání jsme ale objevili horší nedostatky.Jednak byla matrace rozlepená na jedné straně po délce a co je největší vada,chybí cca 1/4 pružin,dvě řady po délce a tři řady příčně,takže je matrace nepoužitelná.Navíc jsem porovnal dovezenou matraci s matrací vystavenou u aukce a tato je jednoznačně ochuzená ve vrstvách.Dovezená matrace je na eshopu prodejce prodávána pod jiným názvem a za nižší peníze.Okamžitě jsem toto prodejci zavolal,slíbil mi okamžité řešení k mé spokojenosti.Následně jsem mu poslal i emaily s fotkami.Následnou komunikaci nebudu celou popisovat,ale i přes mou usilovnou snahu o domluvu např. na doplnění pružin,prodejce přestal reagovat.Nebral mi telefon,neodpovídá na sms ani emaily.Ani nereaguje na Otevřený spor na Aukru.Po téměř dvou týdnech jsem prodejci napsal email,že odstupuji od koupě a poslal mu to i doporučeně poštou na adresu uvedenou na Aukru.Netuším,jestli to převezme,nepřišlo mi zatím oznámení.Tento týden nejspíše dojdu tuto událost oznámit na Policii ČR.
Můžete mi jakkoliv pomoct s tímto prodejcem?Mohu dodat fotografie a i proběhlou komunikaci,ale ta většinou byla jen z mé strany.
Děkuji.Petr Kopl


Požadované řešení

Před uplynutím 14 denní lhůty jsem prodejci poslal emailem i doporučeně poštou dopis s odstoupením od koupě a poprosil prodejce o odpověď ohledně domluvy na zpětné převzetí matrace a vrácení peněz.Prodejce ale nekomunikuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2014 12:41, před 11 lety

V případě, že je dodáno zboží, které neodpovídá smluvené jakosti, má kupující právo na dodání zboží v jakosti odpovídající nebo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 2169 občanského zákoníku.
Zároveň, pokud by zde byl úmysl prodejce prodat výrobek, který je poškozený a již použitý, mohlo by tak dojít k naplnění skutkové podstaty trestného činu poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:44, před 10 lety

Pan Doskočil Petr byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.