Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#28689Neuznaní reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2018, před 6 lety

ANTONÍN BULÍK

Znění stížnosti

Dobrý den ,podávám odvolaní na neuznání reklamace Ev.č. 430992, ohledně smíchání nevhodných kapalin v chladícím okruhu.
Vážení na vaše rozhodnutí o reklamaci si dovoluji uvést toto:
,, Píšete Výše uvedená závada nebyla kupujícím před provedením reklamována,,
..... jakmile jsem zjistil při otevření víčka , že kapalina nevypadá jako kapalina , ale jako hnědá směs ihned jsem odjel na pobočku, kde jsem auto koupil a to AAA Auto Sokolov, kde jsem hlásil závadu pí. Srogončíkové a panu Lukáši Hromádkovi. Ti mne řekli, že si mám v pondělí s autem zajet do servisu KAPALINU VYMENIT a donést zápis o provedení prací a uvedením co vlastně s autem bylo v nepořádku. To jsem udělal a donesl vše co mě výše uvedení zaměstnanci řekli.
S panem Manažerem Matouškem jsem pak v pondělí sepsal Protokol a odeslali .
,, Píšete V současné době ( po provedení opravy) tak bylo znemožněno prodávajícímu odborné posouzení reklamované vady.....,,
k tomu opět udávám, že sám pan Matoušek mě řekl, že se již toto stalo, že zaměstnanci smíchali nevhodné kapaliny.
Není pro mne žádným problémem se obrátit na mého právníka, měl jsem sebou i kolegu se kterým jsme toto auto vybírali a můj kolega byl i u všech jednání s vašimi zaměstnanci v AAA Auto v Sokolově.

Jelikož jsem vašim stálým zákazníkem, toto je již 4 auto, které jsem zakoupil ve vaší firmě a nikdy jsem neměl žádný problém. Považuji vaše rozhodnutí za nesprávné , nebot vím že je pravda to co se bohužel stalo na mé straně byl bych rád, kdyby jste vaše rozhodnutí vzali zpět a uhradili mi opravu, kterou jsem musel zaplatit.
S pozdravem Antonin Bulík


Požadované řešení

Uznání reklamace a proplacení opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 12:13, před 6 lety

K vyřízení reklamace je nutné, aby spotřebitel umožnil prodávajícímu posouzení vady. V daném případě je tedy nutné, aby spotřebitel v případě, kdy na vozidle reklamuje vadu, poskytnul součinnost takového charakteru, že přistaví vozidlo a umožní prodávajícímu důkladně vozidlo prohlédnout, vadu zhodnotit a určit nejlepší možný postup řešení, pokud se na vozidle skutečně vykytuje vada.

Jestliže reklamace neproběhla touto formou, potom nelze tvrdit, že bylo vozidlo reklamováno. Jiná situace by byla, kdyby prodávající odmítl dopředu vozidlo k reklamaci přijmout. Potom by porušil povinnost přijmout reklamaci, kterou mu stanovuje § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 16:18, před 6 lety

Vážený pane Bulíku,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.1.2019 16:19, před 6 lety


ANTONÍN BULÍK

Dobrý den, reklamace je již vyřízena oboustranné spokojenosti . Děkuji s pozdravem Antonín Bulík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.