Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
RJ 1015 s odjezdem z Prahy hl.n. 16:47 do Návsí. Vůz číslo 2. zatím bez obsluhy stevarda.
Peněžní refundace z důvodu neposkytnutí požadovaných služeb.
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.