Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28697Nedoručení zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2018, před 6 lety

Jana Berankova

Znění stížnosti

Dobrý večer dne 3.12. 2018 mi byl udajne byt doručen balik firmou PPl zjistila jsem to dle sledovani na jejich strankach jelikoz jsem nebyla doma a balik mi byl udajne dorucen tak jsem ihned kontaktovala zakaznickou linku jesli mohu dostat kontakt na ridice abych se zeptala kam mi balik forucil tak mi oznamil ze to byl druhy řidic brigadnik a ze balik v hodnote 1863 kc udajne pohodil nekde v panelaku podpis sfalšoval ze jsem balik prevzala ale balik mi zadny do dnešniho dne nebyl dorucen Berankova


Produkt

Balik placeno predem


Požadované řešení

Bud dorucit balik nebo uhradit vzniklou škodu a prošetřit podvod podpisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 10:50, před 6 lety

Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné a řádné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2019 17:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.