Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28700Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2018, před 6 lety

Zuzana Palková

Znění stížnosti

Je to již více než měsíc (5. 11.), kdy jsem z lidl-shop.cz objednala zboží, které dodnes nedorazilo. Bohužel jsem toto zboží zaplatila předem kartou. Průběh je takový, že mi z PPL přišlo 9. 11. avízo, že mi budou následující den doručovat balíček, avšak žádný nepřišel. Když jsem tuto situaci řešila s řidičem PPL, bylo mi řečeno, že balíček je doručován mylně kdesi na druhé straně republiky. Vyčkávala jsem, zda se tedy správně dostane ke mně. 19.11. mi na můj dotaz, kdy bude mi bude doručen balíček, z PPL odpověděli, že balíček ani nepřevzali do dopravy a mají ji pouze datově. Mám tedy kontaktovat svého odesílatele (lidl-shop.cz). Od té doby jsem již 6x telefonovala na infolinku Lidlu. Vždy je závěr takový, že můj problém předají jakémusi odbornému oddělení, ti se tím budou přednostně zabývat a do dvou dnů se mi ozvou. Nikdy nikdo zpět nezavolal...Nemám ani zboží, ani peníze.


Produkt

Zaplacené zboží mi nebylo dodáno. Jedná se konkrétně o dřevěnou kuchyňku PLAYTIVE za 1490 Kč


Požadované řešení

Můj požadavek je takový, aby mi bylo zasláno nové zboží nebo aby mi byly vráceny peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 10:07, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2018 13:46, před 6 lety

Dobrý den paní Palková,

takto by doručení zásilky opravdu vypadat nemělo a za tento nešťastný průběh objednávky se Vám omlouváme. Ihned Vaši stížnost předáváme odpovědnému oddělení, které se Vám v následujících dnech ozve a vyřeší tento problém. Můžeme Vás ubezpečit, že se Vaším podnětem budeme přednostně zabývat.

Děkujeme za upozornění a velmi se Vám omlouváme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2018 18:47, před 6 lety


Zuzana Palková

Hodnocení: