Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Je to již více než měsíc (5. 11.), kdy jsem z lidl-shop.cz objednala zboží, které dodnes nedorazilo. Bohužel jsem toto zboží zaplatila předem kartou. Průběh je takový, že mi z PPL přišlo 9. 11. avízo, že mi budou následující den doručovat balíček, avšak žádný nepřišel. Když jsem tuto situaci řešila s řidičem PPL, bylo mi řečeno, že balíček je doručován mylně kdesi na druhé straně republiky. Vyčkávala jsem, zda se tedy správně dostane ke mně. 19.11. mi na můj dotaz, kdy bude mi bude doručen balíček, z PPL odpověděli, že balíček ani nepřevzali do dopravy a mají ji pouze datově. Mám tedy kontaktovat svého odesílatele (lidl-shop.cz). Od té doby jsem již 6x telefonovala na infolinku Lidlu. Vždy je závěr takový, že můj problém předají jakémusi odbornému oddělení, ti se tím budou přednostně zabývat a do dvou dnů se mi ozvou. Nikdy nikdo zpět nezavolal...Nemám ani zboží, ani peníze.
Zaplacené zboží mi nebylo dodáno. Jedná se konkrétně o dřevěnou kuchyňku PLAYTIVE za 1490 Kč
Můj požadavek je takový, aby mi bylo zasláno nové zboží nebo aby mi byly vráceny peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Palková,
takto by doručení zásilky opravdu vypadat nemělo a za tento nešťastný průběh objednávky se Vám omlouváme. Ihned Vaši stížnost předáváme odpovědnému oddělení, které se Vám v následujících dnech ozve a vyřeší tento problém. Můžeme Vás ubezpečit, že se Vaším podnětem budeme přednostně zabývat.
Děkujeme za upozornění a velmi se Vám omlouváme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: