Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,Penny hra je velký podvod hraji každý den a výhra už byla Havlík tyčinky a lina oplatek... A předevčírem jsem odkryla na první i druhý pokus poukázku na 10 000 Kč... Tudíž jsem ještě měla 3 pokusy do otevření 5 položek při třetím kliknutí mi skočil obrázek oplatky lina a okamžitě mi přišla SMS, že jsem vyhrála oplatek aniž bych odkryla zbývající 2 položky... Ptám se jak je to možné? Jsem letitý zákazník a takový podvod abych náhodou nevyhrála poukázku na 10 000 Kč. Ta výhra byla víc jak jasná a vy mě takto podvedete.. Žádám vysvětlení dekuji
Pennyhra2.cz
?
|
Tweet |
Úplná pravidla soutěže jsou zveřejněna na https://pennyhra2.cz/. Dle pravidel soutěže „PENNY HRA“ spočívá princip hry v tom, že se soutěžícímu zobrazí na obrazovce telefonu 9 dárků. Soutěžící má možnost kliknout na 5 z nich, čímž se zobrazí jejich obsah. Pokud jsou 3 z pěti odhalených produktů z dárků stejné, Soutěžící příslušnou výhru vyhrává. Soutěžící v takovém případě obdrží nejpozději během 24 hodin výherní SMS na telefonní číslo, které uvedl při registraci do Hry. Výherní SMS je funkční pouze na telefonním čísle výherce a nemůže být přeposlána jiné osobě k uplatnění výhry. Soutěžící vyhrává jen, když budou 3 z 5 rozbalených dárků stejné. Rozbalením 5 dárků hra končí. Pokud se 3 stejné produkty ukáží až po následném rozbalení zbývajících dárků, tj. po rozbalení všech 9 dárků až po dohrání hry, uživateli nevzniká nárok na výhru.
Dle pravidel soutěže má možnost soutěžící hrát dva druhy hry (základní a prémiová). Poukázky na nákup v celkové hodnotě 10 000 Kč platí však jen pro hru prémiovou.
Nabídka ohledně vyhlášené soutěže, je pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl této výhry soudně domáhat, domníváme se, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto výhru nelze úspěšně vymáhat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.