Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží na dobírku nebylo obsaženo v zásilce!
Ani v této chvíli žádná další odpověď či jiná reakce e-shopu; opis vzájemné komunikace — viz níže!
Od: "Marian Lukeš"
Komu:
Kopie: info@zasilkovna.cz
Předmět: Re: Reklamace - Zásilka neobsahuje předmět objednávky!
Datum: 07. 12. 2018 15:42
Velikost: 3,4 kB
Dobrý den
do této chvíle nedošlo z Vaší strany k nápravě, ač jste přislíbili úplné a originální zboží doručit ještě tento týden.
A protože nebyly vráceny ani peníze zpět na můj účet, budu záležitost řešit právní cestou.
S pozdravem
Marian Lukeš
______________________________________________________________
> Od: info@playbay.cz
> Komu: "Marian Lukeš"
> Datum: 01.12.2018 09:53
> Předmět: Re: Reklamace - Zásilka neobsahuje předmět objednávky!
>
>Dobrý den,
>
>děkujeme za zprávu. Posílali jsme Vám určitě novou hru. Pokud jste hru
>rozbalil z celofánu a nic v ní nebylo, tak to jsme samozřejmě nemohli
>vědět. Věc se pokusíme hned během víkendu vyřešit a tenhle týden Vám
>doručit nový kus. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a věříme, že
>spolu tenhle problém vyřešíme co nejrychleji.
>
>S pozdravem
>
>Tým Playbay
>
>Dne 2018-11-30 22:09, Marian Lukeš napsal:
>> Vážená společnosti Blastime s.r.o.,
>>
>> dne 26. 11. 2018 jsem ve Vašem e-shopu Playbay.cz uskutečnil
>> objednávku č. CZ20181700 na produkt NBA 2K19 - Nintendo Switch v ceně
>> 1.049,- Kč plus poplatky. Celková výše dobírky, tj. 1.128,-Kč byla dne
>> 29. 11. 2018 v plné výši uhrazena při převzetí zásilky na pobočce
>> Zasilkovna.cz v OC Skalka na Praze 10.
>>
>> Při následném rozbalení zásilky jsem byl nemile překvapen, neboť tato
>> NEOBSAHUJE předmět objednávky — V KRABIČCE (OBALU) HRY NBA 2K19 -
>> NINTENDO SWITCH CHYBÍ KARTIČKA (nosič dat pro Nintendo Switch)
>> PŘEDMĚTNÉ HRY!!!
>>
>> Věřím, že jde z Vaší strany o neúmyslné pochybení a že hru po této mé
>> reklamaci bezodkladně a na své náklady řádně doručíte na mou adresu v
>> úplném a originálním balení.
>>
>> Vaše písemné vyjádření očekávám nejpozději do pátku 7. 12. 2018 —
>> nepřijde-li zároveň do té doby předmět mé objednávky v úplném a
>> originálním balení, nebo nebudou-li do té doby připsány zpět na mém
>> účtu peníze v plné výši objednávky vč. poplatků, budu nucen se v této
>> záležitosti obrátit na Policii ČR, právníka, ČOI a média.
>>
>>
>> Obsah převzaté zásilky (vč. nevyžádaného 100g balení HARIBO želé s
>> ovocnými příchutěmi) — viz screenshot!
>>
>>
>> S pozdravem
>>
>> momentálně velmi nespokojený zákazník Vašeho Playbay.cz e-shopu
>>
>> Marian Lukeš
Hra NBA 2K19 - Nintendo Switch, obj. č. CZ20181700 na Playbay.cz
Zaslání originálního a úplného balení hry NBA 2K19 - Nintendo Switch na vrub e-shopu, popř. vrácení finančních prostředků v plné výši vč. poplatků k datu nákupu (dobírkou u Zásilkovna.cz).
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Také podotýkáme, že na e-shopu Playbay.cz lze IČ společnosti nalézt v rámci obchodních podmínek.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.