Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednali jsme si balík, váha cca 7 kg. V sobotu ráno mi byla poslána sms, že balík bude doručován mezi 14-16 hodinou. Nikdo celý den nevolal, žádná sms, ve schránce nic. Teď jsem koukala na sledování a tam je uvedeno, že jsem nebyla zastižena a že nebylo možné zanechat oznámení, přitom máme na baráku schránku jako k*áva. Udělal to ten stejný řidič, který mi před dvěma týdny měl dovézt balík a také ho nedovezl. Celé společnosti PPL už mám vážně dost. Doufám, že celou věc vyřeší co nejdříve.
Granule pro psa, pelech, misky, kapsičky pro psa
Dodat balík ještě dnes, maximálně zítra a doporučit AKINU.CZ, aby s nimi již nadále nespolupracovala, také aby řidič zaplatil zboží, které jsem nedostala včas.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.