Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, po 10 dnech od nákupu jsem vrátil výrobek Vívofit, hodinky, do Garminu. Po týdnu mi zavolali, že mi peníze nevrátí, jelikož je výrobek brutálně poškrábaný. Vím na 100 procent, že jsem výrobek posílal poštou řádně zabalený a nepoškozený. Dá se s tím něco dělat, i když je to, chápu, tvrzení proti tvrzení.
Děkuji za odpověď.
Zdeněk Kopecký
http://www.garmin.cz/produkty/sport/fitness-naramky/vivofit-blue.html
Nejvíc mne štve, že ze mne dělají lháře, já tvrdím, že jsem nic nepoškodil, pracuji v reklamacích různého zboží již dvacet let, pracuji jako technik, nikdy jsem nelhal a nedělal ze zákazníku lháře.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo zásadní, co lze prokázat. Nejlépe fotografiemi, případně svědeckými výpověďmi. Pokud by došlo k poškození v průběhu přepravy, bylo by třeba uplatnit náhradu škody vůči přepravci.
Prodejce by měl rovněž prokázat, že výrobek došel poškozený - zasláním fotografií atd. Pokud nedojde k vrácení uhrazených finančních částek, je prodejce povinný zaslat výrobek zpět kupujícímu.
Společnost se ke stížnosti vyjádřila následovně:
Zmíněný produkt k nám opravdu došel s pruhem (škrábnutím) přes displej. Komunikovali jsme přímo se zákazníkem a poslali mu produkt nazpět. Zákazník po přijetí výrobku zjistil, že zřejmě došlo k otření displeje o část krabice, když balil produkt do originálního obalu. Podle informací, které máme se zákazníkovi podařilo šmouhu na displeji rozleštit do původního stavu displeje. Nabídli jsme možnost vrácení zboží, ale zákazník se rozhodl si produkt ponechat.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.