Společnost


Garmin Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2871Vrácení zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Zdeněk Kopecký

Znění stížnosti

Dobrý den, po 10 dnech od nákupu jsem vrátil výrobek Vívofit, hodinky, do Garminu. Po týdnu mi zavolali, že mi peníze nevrátí, jelikož je výrobek brutálně poškrábaný. Vím na 100 procent, že jsem výrobek posílal poštou řádně zabalený a nepoškozený. Dá se s tím něco dělat, i když je to, chápu, tvrzení proti tvrzení.
Děkuji za odpověď.

Zdeněk Kopecký


Produkt

http://www.garmin.cz/produkty/sport/fitness-naramky/vivofit-blue.html


Požadované řešení

Nejvíc mne štve, že ze mne dělají lháře, já tvrdím, že jsem nic nepoškodil, pracuji v reklamacích různého zboží již dvacet let, pracuji jako technik, nikdy jsem nelhal a nedělal ze zákazníku lháře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 16:03, před 11 lety

V tomto případě by bylo zásadní, co lze prokázat. Nejlépe fotografiemi, případně svědeckými výpověďmi. Pokud by došlo k poškození v průběhu přepravy, bylo by třeba uplatnit náhradu škody vůči přepravci.
Prodejce by měl rovněž prokázat, že výrobek došel poškozený - zasláním fotografií atd. Pokud nedojde k vrácení uhrazených finančních částek, je prodejce povinný zaslat výrobek zpět kupujícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 10:47, před 11 lety

Společnost se ke stížnosti vyjádřila následovně:
Zmíněný produkt k nám opravdu došel s pruhem (škrábnutím) přes displej. Komunikovali jsme přímo se zákazníkem a poslali mu produkt nazpět. Zákazník po přijetí výrobku zjistil, že zřejmě došlo k otření displeje o část krabice, když balil produkt do originálního obalu. Podle informací, které máme se zákazníkovi podařilo šmouhu na displeji rozleštit do původního stavu displeje. Nabídli jsme možnost vrácení zboží, ale zákazník se rozhodl si produkt ponechat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:04, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.