Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Před koncem závazku jsem žádala o převod čísla na předplacenou kartu. Se svým obchodním zástupcem jsem podepsala žádost o převod. Společnost O2 službu na čísle zrušila, ale na předplacenou kartu ji nepřevedla. Věc reklamuji u svého obch.zástupce i na lince operátora, ale nekomunikují se mnou.
Číslo bude převedeno na předplacenou kartu, dle podepsané žádosti.
|
Tweet |
V daném případě bude záležet na provozních podmínkách společnosti pro poskytování mobilních služeb, zda-li převod čísla umožňují a za jakých konkrétních podmínek.
Dobrý den,
omlouvám se za to, že bylo číslo na základě Vaší reklamace výpovědní lhůty zrušené namísto převodu na dobíjecí kartu. Pro rychlejší vyřízení jakýchkoli záležitostí doporučím příště kontaktovat přímo linku 800 203 203, případně napsat na firmy@o2.cz, pokud půjde o firemní služby.
Situaci jsem nyní vyřešil tak, že jsem číslo na malý moment aktivoval jako paušální a pak jej korektně převedl na předplacenou kartu. Nyní je již aktivní jako dobíjecí karta s počátečním kreditem 300 Kč - bude naúčtován na faktuře za paušální tarif, kterou mimo jiné také hlídá kolegyně z reklamačního oddělení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
děkuji panu Neubauerovi za pomoc při řešení. Číslo je nyní korektně převedeno na předplacenou kartu.
Vámi doporučované kanály pro komunikaci jsem opakovaně využila ve snaze vyřešit svůj problém již předtím, než jsem se obrátila na tuto stránku. Opravdu to rychlejší nebylo a komunikace vůbec nesměřovala k řešení. Jen přepojování tam a zpět, neochota a nepravdivé informace.
S pozdravem
Irena Hladíková
Dobrý den,
přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace a rovněž se omlouvám, že Vám nebylo vyhověno na standardních kontaktních místech. Šlo mi hlavně o to, že ne vždy je nutné řešit potíže zde, kde se řešení může protáhnout (čekáte na zveřejnění stížnosti, naši reakci...).
Pokud bychom pro Vás mohli v budoucnu cokoli udělat, neváhejte nám napsat přes Facebook O2 CZ, případně na e-mail info@o2guru.cz.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2