Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28710Neoprávněné zrušení služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 6 lety

Irena Hladíková

Znění stížnosti

Před koncem závazku jsem žádala o převod čísla na předplacenou kartu. Se svým obchodním zástupcem jsem podepsala žádost o převod. Společnost O2 službu na čísle zrušila, ale na předplacenou kartu ji nepřevedla. Věc reklamuji u svého obch.zástupce i na lince operátora, ale nekomunikují se mnou.


Požadované řešení

Číslo bude převedeno na předplacenou kartu, dle podepsané žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 12:01, před 6 lety

V daném případě bude záležet na provozních podmínkách společnosti pro poskytování mobilních služeb, zda-li převod čísla umožňují a za jakých konkrétních podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2018 19:11, před 6 lety

Dobrý den,

omlouvám se za to, že bylo číslo na základě Vaší reklamace výpovědní lhůty zrušené namísto převodu na dobíjecí kartu. Pro rychlejší vyřízení jakýchkoli záležitostí doporučím příště kontaktovat přímo linku 800 203 203, případně napsat na firmy@o2.cz, pokud půjde o firemní služby.

Situaci jsem nyní vyřešil tak, že jsem číslo na malý moment aktivoval jako paušální a pak jej korektně převedl na předplacenou kartu. Nyní je již aktivní jako dobíjecí karta s počátečním kreditem 300 Kč - bude naúčtován na faktuře za paušální tarif, kterou mimo jiné také hlídá kolegyně z reklamačního oddělení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:39, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2019 14:52, před 6 lety


Irena Hladíková

Dobrý den,

děkuji panu Neubauerovi za pomoc při řešení. Číslo je nyní korektně převedeno na předplacenou kartu.

Vámi doporučované kanály pro komunikaci jsem opakovaně využila ve snaze vyřešit svůj problém již předtím, než jsem se obrátila na tuto stránku. Opravdu to rychlejší nebylo a komunikace vůbec nesměřovala k řešení. Jen přepojování tam a zpět, neochota a nepravdivé informace.

S pozdravem

Irena Hladíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2019 14:59, před 6 lety

Dobrý den,

přijměte, prosím, naši omluvu za způsobené komplikace a rovněž se omlouvám, že Vám nebylo vyhověno na standardních kontaktních místech. Šlo mi hlavně o to, že ne vždy je nutné řešit potíže zde, kde se řešení může protáhnout (čekáte na zveřejnění stížnosti, naši reakci...).

Pokud bychom pro Vás mohli v budoucnu cokoli udělat, neváhejte nám napsat přes Facebook O2 CZ, případně na e-mail info@o2guru.cz.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.