Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
jsem vaše stálá zákaznice a sbírala jsem body na ruční mixér a kuchyňskou váhu od Tefalu.Dnes t.j.10.12.2018 jsem se vydala do prodejny Tesca v Pardubicích,kde jak jsem se naivně domnívala,že tyto zakoupím,jelikož mám všechny body vylepené a vlastním ClubCard kartu.Nejdříve mě poslala paní z informací,že mám zajít do prvního patra a tam si ze stojanu bybrat zboží,které chci.Bylo velké překvapení,že ani jeden výrobek,který jsem chtěla na prodejně není a ani nikdo neví,kdy a co na prodejnu příjde.Nikdo mi vlastně nepodal více informací!Chtěla jsem si zboží objednat,že si pro něj příjdu,ale prý nevědí co a jak a kam se dodá.
Chci se zeptat,proč propagujete takovéto akce,když nejste schopni dodávat Vámi nabízené zboží???Chápu,že může být vyprodané,ale někdo na informacích by nejspíš měl vědět,kdy a co bude na prodejnu dodáno!!!Myslím,že zákazníkovi nevycházíte žádným způsobem vstříc.
Volala jsem i do Tesca v Chrudimi a tam jsou na tom stejně.Na krámu taky mají jen pekáče a pánvičky a nic víc nevědí.
Doba do vánoc je ještě dost dlouhá,ale každý den nemám čas na to
běhat do Tesca a zjišťovat,zda bylo zboží dodáno???Navíc nikdo neví v kterou dobu má zboží přijít.
Jsem velice zklamaná,počítala jsem s těmito věcni jako vánočními dárky,ale od této chvíle přestávám těmto akcím věřit!!!!
Toto v žádném případě nedělá Tescu dobré jméno!!!
Iveta Seidlmanová
Pardubice
Nedodané zboží na prodejny za nasbírané známky.Tefal Quickmix-ruční mixér za 449,90-Kč a Tefal Optiss-kuchyňská váha za 249,90 Kč
Vyjít zákazníkovi vstříc a dodat do nějaké doby(do vánoc),věci které požaduje na objednávku!
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.