Společnost


Ivo Hostaša

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28721Pan Hostaša vybírá peníze přes mujantikvariat.cz ale zboží nepošle (dřív by se řeklo, že krade)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 6 lety

Otto Dušek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Tak nám uplynul měsíc ode dne co jsme vám poslali peníze za knížky, které nikdy nedorazily.

Na e-maily - až na výmluvu s poštou – nijak nereagujete

Máte nějaké řešení ?

Já už myslím ano, ale počkal bych ještě dnes na váš návrh

Děkuji,

Dušek


****


Dobrý den pane Hostašo,

Tak jak to dopadlo na poště prosím ?

Dusek


From: ivohostasa [mailto:antikvariatprelouc@centrum.cz]
Sent: Monday, November 26, 2018 9:07 AM
To: Mapcards.net (Otto)
Subject: Re: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc

Dobrý den,
prověřím stav na poště.
S pozdravem Hostaša
______________________________________________________________

Dobrý den,

Tak k dnešnímu dni nic nedorazilo ...což je podezřelé.

Máte potvrzení o odeslání ? Jak a kam jste minulý týden odesílal?

Děkuji a zdravím,

Otto Dušek


--------------


Děkuji

Odesláno z iPadu

15. 11. 2018 v 8:55, ivohostasa :

> --_d32c_-------bc158a0c22923f6b01a1196b9649a3f3
> Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
> Content-Transfer-Encoding: 8bit
>
> Dobrý den,
> dnes zásilku odesílám.
> S pozdravem Hostaša
> ______________________________________________________________

>> Komu: "ivohostasa (antikvariatprelouc@centrum.cz)"
>> Datum: 14.11.2018 08:26
>> Předmět: FW: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
> Dobrý den,
>
> kdy můžeme očekávat knihy placené 4/11
>
> děkuji za zprávu
>
> Dušek
>
>
>
> From: automat@textrix.cz [mailto:automat@textrix.cz]
> Sent: Sunday, November 04, 2018 1:35 PM
> To:
> Subject: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
>
> Potvrzení objednávky - Antikvariát PřeloučVážení, děkujeme za Vaši objednávku ze dne 04.11.2018 13:35.
> Automatické potvrzení objednávky znamená, že objednávka byla přijata, ale nejde o potvrzení dostupnosti knihy. Toto potvrzení Vám zašleme po kontrole skutečného stavu skladu.
> Váš Antikvariát Přelouč
> Objednávku si kdykoliv můžete zobrazit na adrese
> https://antikvariat-prelouc.cz/objednavka/2366?key=14513fc6e08f7204b
> kde můžete sledovat stav jejího vyřizování.
> V případě dotazů nás kontaktujte e-mailem antikvariatprelouc@centrum.cz nebo telefonicky +420 776 873 768.
> Objednávka č.2366Způsob dodání: Zaslat Českou poštou / Způsob platby: Platba předem na účet
> Údaje o zákazníkoviE-mail: otto@dusek.cz
> Dodací adresa: mapcards.net - Otto Dušek, Vinohrady 29, 63900 Brno
> Objednané předměty10129
> Kosatík, Pavel: Člověk má dělat to, mač má sílu : život Olgy Havlové, 1997
> 30 Kč
> 595
> Kraj Brněnský
> 40 Kč
> 13179
> Kroutvor, Josef: Potíže s dějinami : eseje, 1990
> 30 Kč
> 14498
> Odložilík, Otakar: Na kroměřížském sněmu 1848 a 1849, 1947
> 30 Kč
> 10666
> Opasek, Anastáz: Dvanáct zastavení : Vzpomínky opata břevnovského kláštera, 1992
> 40 Kč
> 12559
> Tábor 1:75 000, 1947
> 40 Kč
>
> Poštovné
> 80 Kč
>
> Celková cena
> 290 Kč
>
>


Produkt

Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc


Požadované řešení

vrácení peněz nebo skutečné zaslání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 15:00, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:17, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.