Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Tak nám uplynul měsíc ode dne co jsme vám poslali peníze za knížky, které nikdy nedorazily.
Na e-maily - až na výmluvu s poštou – nijak nereagujete
Máte nějaké řešení ?
Já už myslím ano, ale počkal bych ještě dnes na váš návrh
Děkuji,
Dušek
****
Dobrý den pane Hostašo,
Tak jak to dopadlo na poště prosím ?
Dusek
From: ivohostasa [mailto:antikvariatprelouc@centrum.cz]
Sent: Monday, November 26, 2018 9:07 AM
To: Mapcards.net (Otto)
Subject: Re: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
Dobrý den,
prověřím stav na poště.
S pozdravem Hostaša
______________________________________________________________
Dobrý den,
Tak k dnešnímu dni nic nedorazilo ...což je podezřelé.
Máte potvrzení o odeslání ? Jak a kam jste minulý týden odesílal?
Děkuji a zdravím,
Otto Dušek
--------------
Děkuji
Odesláno z iPadu
15. 11. 2018 v 8:55, ivohostasa
> --_d32c_-------bc158a0c22923f6b01a1196b9649a3f3
> Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
> Content-Transfer-Encoding: 8bit
>
> Dobrý den,
> dnes zásilku odesílám.
> S pozdravem Hostaša
> ______________________________________________________________
>> Komu: "ivohostasa (antikvariatprelouc@centrum.cz)"
>> Datum: 14.11.2018 08:26
>> Předmět: FW: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
> Dobrý den,
>
> kdy můžeme očekávat knihy placené 4/11
>
> děkuji za zprávu
>
> Dušek
>
>
>
> From: automat@textrix.cz [mailto:automat@textrix.cz]
> Sent: Sunday, November 04, 2018 1:35 PM
> To:
> Subject: Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
>
> Potvrzení objednávky - Antikvariát PřeloučVážení, děkujeme za Vaši objednávku ze dne 04.11.2018 13:35.
> Automatické potvrzení objednávky znamená, že objednávka byla přijata, ale nejde o potvrzení dostupnosti knihy. Toto potvrzení Vám zašleme po kontrole skutečného stavu skladu.
> Váš Antikvariát Přelouč
> Objednávku si kdykoliv můžete zobrazit na adrese
> https://antikvariat-prelouc.cz/objednavka/2366?key=14513fc6e08f7204b
> kde můžete sledovat stav jejího vyřizování.
> V případě dotazů nás kontaktujte
> Objednávka č.2366Způsob dodání: Zaslat Českou poštou / Způsob platby: Platba předem na účet
> Údaje o zákazníkoviE-mail: otto@dusek.cz
> Dodací adresa: mapcards.net - Otto Dušek, Vinohrady 29, 63900 Brno
> Objednané předměty10129
> Kosatík, Pavel: Člověk má dělat to, mač má sílu : život Olgy Havlové, 1997
> 30 Kč
> 595
> Kraj Brněnský
> 40 Kč
> 13179
> Kroutvor, Josef: Potíže s dějinami : eseje, 1990
> 30 Kč
> 14498
> Odložilík, Otakar: Na kroměřížském sněmu 1848 a 1849, 1947
> 30 Kč
> 10666
> Opasek, Anastáz: Dvanáct zastavení : Vzpomínky opata břevnovského kláštera, 1992
> 40 Kč
> 12559
> Tábor 1:75 000, 1947
> 40 Kč
>
> Poštovné
> 80 Kč
>
> Celková cena
> 290 Kč
>
>
Potvrzeni objednavky c.2366 - Antikvariat Prelouc
vrácení peněz nebo skutečné zaslání zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.