Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#28729Zamítnutí reklamované obuvi odborným posouzením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 6 lety

Lukáš Šefraný

Znění stížnosti

Dobrý den, v září 2017 jsem zakoupil pánskou obuv značky VANS v obchodní síti A3 SPORT / Olympia Olomouc. Chodil jsem v nich ca 1 měsíc a začaly se mi odlepovat části podrážky od podešvy a dokonce na pravé botě se na špici vytvořila díra. Ihned jsem šel obuv reklamovat s návrhem na výměnu obuvi. Do tří týdnu byl reklamace uznána a já obdržel novou obuv. V zimě jsem ji nepoužíval a na jaře 2018 po nošení necelých 2 měsíců se objevily tytéž problémy a navíc došlo k odlepování látky. Vhledem k faktu, že jsem od května do září byl bez práce, šel jsem opětovně reklamovat obuv v říjnu 2018 s návrhem vracení peněz / 1190 Kč. A světe div se. Odborník na slovo vzatý, zamítl mou žádost s odůvodněním: "Intenzita používání zkrátila životnost obuvi. Obuv byla používána bez pevné fixace nohy v obuvi. Obuv je nutné řádně fixovat na nohu. Reklamace nebyla uplatněná, ihned po zjištění vady". V obuvi jsem nechodil každý den, nemám jenom jednu, obuv jsem používal zašněrovanou a nehrál v tom sportovní utkání apod. Posouzení znalce v oboru se mi vůbec nelíbí jakož i zachování prodejny A3 SPORTU k dané reklamaci. První reklamace uznána a druhá už ne ze stejného důvodu??? Kontrolní otázka pro všechny, kteří si kupují boty: Kupujeme si obecně obuv na nošení 1-2 měsíců?


Produkt

Pánská obuv VANS / číslo artiklu VA38FSMML / vel.10


Požadované řešení

Dle mého názoru, pokud jsem neměl nárok na vracení peněz, měla by mít navrhnuta možnost vybrání jiného zboží / obuvi s odpočitatelnou částkou 1190 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 18:54, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 09:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.