Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V r. 2015 jsme zakoupili "roční" vůz Škoda Yeti, 1,2 TSI 77 kw, rok výroby 2014, vůz má najeto k dnešnímu 47 tis. km, v září letošního roku jsem zjistil zvýšenou hlučnost z převodového ústrojí. Auto bylo předáno k opravě autorizovanému servisu fy Karireal, a.s., Třinec.
Bylo nutno vyměnit kuželíková ložiska diferenciálu. Cena opravy byla vč. demontáže a montáže a ND ve výši Kč 13 846,00 vč. DPH.
Chtěl bych uplatnit reklamaci u výrobce vozu. Životnost těchto ložisek by měla být dle dostupných zdrojů cca na úrovni životnosti vozu !!!
identifikační číslo vozidla TMBJF45L4F6023736
Sleva z ceny opravy z důvodu nepříměřeně nízké životnosti ložisek.
|
Tweet |
Jestliže bylo vozidlo kupováno v roce 2015, nelze uplatnit reklamaci. Ze zákona lze uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
V delší době by šlo reklamovat pouze v případě, že se k tomu prodejce nějakým způsobem zavázal (např. ve smlouvě, v obchodních podmínkách).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.