Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28730Reklamace - vadná ložiska diferenciálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 6 lety

Stanislav Valenta

Znění stížnosti

V r. 2015 jsme zakoupili "roční" vůz Škoda Yeti, 1,2 TSI 77 kw, rok výroby 2014, vůz má najeto k dnešnímu 47 tis. km, v září letošního roku jsem zjistil zvýšenou hlučnost z převodového ústrojí. Auto bylo předáno k opravě autorizovanému servisu fy Karireal, a.s., Třinec.

Bylo nutno vyměnit kuželíková ložiska diferenciálu. Cena opravy byla vč. demontáže a montáže a ND ve výši Kč 13 846,00 vč. DPH.

Chtěl bych uplatnit reklamaci u výrobce vozu. Životnost těchto ložisek by měla být dle dostupných zdrojů cca na úrovni životnosti vozu !!!


Produkt

identifikační číslo vozidla TMBJF45L4F6023736


Požadované řešení

Sleva z ceny opravy z důvodu nepříměřeně nízké životnosti ložisek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 16:17, před 6 lety

Jestliže bylo vozidlo kupováno v roce 2015, nelze uplatnit reklamaci. Ze zákona lze uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

V delší době by šlo reklamovat pouze v případě, že se k tomu prodejce nějakým způsobem zavázal (např. ve smlouvě, v obchodních podmínkách).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 16:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.