Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 4.10.2018 jsem koupila synovi obuv v ccc,po jednom nošení se rozlepila a rozparala takže jsem 14.10.2018 šla reklamovat.Reklamace.Byla vyřízena do měsícekdy jsem si obuv odnesla a syn si ke vzal znova jednou do školy a opět se rozlepily takže hned jsem šla znova reklamovat.A dnes 10.12.2018 opět boty byly opravené způsobem zalepene ale tak příšerně že jsem je tam hmed nechala a poslala znova na reklamaci.Takže jsem synovi musela už v říjnu koupit nové boty a dva měsíce čekám na reklamaci kde bylo udano že boty byly prane což není pravda příště jim je tam přinesu špinavé teda ale už teď vím ž tam nikdy boty nekoupím ani má velká rodina .Teď budu čekat jak se to do třetice vyřeší s pozdravem Hromádková
Dětské boty
Chci vrátit už teď peníze mít boty za 700kč dvakrát na noze je docela mazec.
|
Tweet |
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.
Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.