Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#28737Reklamace dětské obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2018, před 6 lety

Jaroslava Hromádková

Znění stížnosti

Dne 4.10.2018 jsem koupila synovi obuv v ccc,po jednom nošení se rozlepila a rozparala takže jsem 14.10.2018 šla reklamovat.Reklamace.Byla vyřízena do měsícekdy jsem si obuv odnesla a syn si ke vzal znova jednou do školy a opět se rozlepily takže hned jsem šla znova reklamovat.A dnes 10.12.2018 opět boty byly opravené způsobem zalepene ale tak příšerně že jsem je tam hmed nechala a poslala znova na reklamaci.Takže jsem synovi musela už v říjnu koupit nové boty a dva měsíce čekám na reklamaci kde bylo udano že boty byly prane což není pravda příště jim je tam přinesu špinavé teda ale už teď vím ž tam nikdy boty nekoupím ani má velká rodina .Teď budu čekat jak se to do třetice vyřeší s pozdravem Hromádková


Produkt

Dětské boty


Požadované řešení

Chci vrátit už teď peníze mít boty za 700kč dvakrát na noze je docela mazec.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 12:10, před 6 lety

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 12:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.