Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.1.2013 jsem obdržela od výše uvedeného prodejce tablet Goclever TAB 83,2 v hodnotě 3.568,-Kč.Bohužel hned jsem zjistila,že se nepřipojím přes WIFI na internet.Spojila jsem se se servisním technikem s tím závěrem, že může jít o závadu v tabletu.Nejdřív jsem vyměnila v domě router,poskytovatele internetu(myslela jsem si,že je závada u mě),až jsem měla jistotu,že u mě je vše v pořádku,odeslala jsem tablet k reklamaci a to 20.8.2013 do servisu Bouncer s.r.o.,Slavonická 324 Jemnice.Do té doby jsem ho nemohla používat,protože jsem si ho pořídila hlavně na připojení k internetu.Po měsíci přišel tablet zpět,reklamace byla uznána.Jenže po rozbalení jsem zjistila,že přišel tablet starý,poškrábaný,špinavý,s jiným v.č.,hned jsem volala technikovi do servisu,odeslala jim ho zpět a čekala.Po dalším měsíci čekání,kdy se mi nikdo neozval,sama jsem se dožadovala odpovědi, mi poslali opět starý,jen trochu očištěný,s tím,že je nový.Opět jsem ho vrátila vše na svoje náklady a od převzetí 7.10.2013 mi nikdo nedal žádnou zprávu sama jsem každých 14 dní volala,vždy mi slíbili odpověď,ale žádná nepřišla.Proto jsem v lednu 2014 podala odstoupení od kupní smlouvy a žádost o náhradu nákladů.Sama jsem se zajímala o vyřízení,ze strany prodejce jsem nedostala ani jedno písemné vyjádření.Veškerou dokumentaci k této reklamaci mám založenou.
Jedná se o tablet GoClever TAB 83,2,v.č. GCTR832121111044
Protože rok a čtvrt nemohu používat zboží,které jsem si zakoupila, žádám o vrácení peněz a všech nákladů.
|
Tweet |
V případě, že dochází v rámci reklamace k výměně za jiný výrobek, má se jednat o výrobek nový. V případě, že není reklamace vyřízena výměnou ani opravou ve lhůtě 30 dnů, může kupující od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
Společnost EuroDistribution s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.