Společnost


EuroDistribution s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2874Nevrácení finanční částky po odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Jana Dítětová

Znění stížnosti

Dne 10.1.2013 jsem obdržela od výše uvedeného prodejce tablet Goclever TAB 83,2 v hodnotě 3.568,-Kč.Bohužel hned jsem zjistila,že se nepřipojím přes WIFI na internet.Spojila jsem se se servisním technikem s tím závěrem, že může jít o závadu v tabletu.Nejdřív jsem vyměnila v domě router,poskytovatele internetu(myslela jsem si,že je závada u mě),až jsem měla jistotu,že u mě je vše v pořádku,odeslala jsem tablet k reklamaci a to 20.8.2013 do servisu Bouncer s.r.o.,Slavonická 324 Jemnice.Do té doby jsem ho nemohla používat,protože jsem si ho pořídila hlavně na připojení k internetu.Po měsíci přišel tablet zpět,reklamace byla uznána.Jenže po rozbalení jsem zjistila,že přišel tablet starý,poškrábaný,špinavý,s jiným v.č.,hned jsem volala technikovi do servisu,odeslala jim ho zpět a čekala.Po dalším měsíci čekání,kdy se mi nikdo neozval,sama jsem se dožadovala odpovědi, mi poslali opět starý,jen trochu očištěný,s tím,že je nový.Opět jsem ho vrátila vše na svoje náklady a od převzetí 7.10.2013 mi nikdo nedal žádnou zprávu sama jsem každých 14 dní volala,vždy mi slíbili odpověď,ale žádná nepřišla.Proto jsem v lednu 2014 podala odstoupení od kupní smlouvy a žádost o náhradu nákladů.Sama jsem se zajímala o vyřízení,ze strany prodejce jsem nedostala ani jedno písemné vyjádření.Veškerou dokumentaci k této reklamaci mám založenou.


Produkt

Jedná se o tablet GoClever TAB 83,2,v.č. GCTR832121111044


Požadované řešení

Protože rok a čtvrt nemohu používat zboží,které jsem si zakoupila, žádám o vrácení peněz a všech nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 10:05, před 11 lety

V případě, že dochází v rámci reklamace k výměně za jiný výrobek, má se jednat o výrobek nový. V případě, že není reklamace vyřízena výměnou ani opravou ve lhůtě 30 dnů, může kupující od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 12:15, před 10 lety

Společnost EuroDistribution s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.