Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28743Nedoručení zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Dagmar Čampulová

Znění stížnosti

Jedná se o Plzeňskou poštu vždy s uložením na poště na adrese Skladová 2483/4a , Východní Předměstí, Plzeň
Pokaždé... Pokaždé napíšou adresát nezastižen.. Člověk je doma, čeká a nic.. Balík do ruky je automaticky jako balík na poštu... Poslední kapkou bylo doručování zásilky, kterou nejprve několikrát nedoručili i na zažádané opětovné doručení, poté na poště nemohli najít a když jsem si na pošťáka počkala před barákem ani můj balík v autě neměl a to psali sms, že budou doručovat!!!Jediné doručení které funguje je to za 25,- ve večerních hodinách.... Když si chci stěžovat přímo na poštu mají to udělané tak chytře, že pošlete email na který nikdo neodpoví a call centrum je zpoplatněná linka, kde čekáte než vám někdo řekne "Stěžujte si na pobočce".... Skvělý...
Předpokládala bych, že v dnešní době konkurenčních doručovacích služeb se bude pošta snažit držet krok a své "zákazníky" neztrácet nekvalitním plněním svých služeb... Lituji pokaždé, kdy potřebuji balík, či dopis od pošty...


Produkt

Balík do ruky


Požadované řešení

Alespoň balíky do ruky doručovat..
Pošta by měla zvážit, zda její zaměstnanci stačí na nabízené služby...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 09:28, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.