Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28744Nedoručení dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Blanka Gargosova

Znění stížnosti

dobrý den, posílala jsem na adresu do prahy pro dceru už 20.11.2018 výpis ze zdravotní dokumentace/pro zaměst.prohlidku/ formou běžného dopisu, kvuli problémum s věčným vyzvedávaním na poště praha 9, kde jsou velmi neochotni, je dnes 11.12 a dceři stále dopis nedorazil, je to hrozné protože obsahuje soukromá data o jeji osobě,na koho se obrátit ,psala jsem i pošt. ombucmanovi jenže odpověd cca60 dni... a na ulici dygrynova stále dopis nedorazil ptaji se i na poště a nic tak nevím kudy ten dopis putuje.. moc dekuji blanka


Produkt

stížnost na nedoručení obyčejného psaní


Požadované řešení

prosím neprodleně dopis vyhledat nebo jej vrátit na adresu podání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 08:46, před 6 lety

Pokud nebyla "obyčejná" poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.