Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#28749Nevyřízená reklamace do 30 dnů a špatně opravené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Martin Ručkay

Znění stížnosti

Dobrý den, v prodejně Datart v OC Futurum Ostrava jsem zakoupil telefon 7.12.2016. Telefon jsem reklamoval 6.11.2018 kvůli špatnému mikrofonu,jinak zcela bezproblemový za celou dobu uživání. Pracovník reklamací vyplnil špatný formulář "Zaevidování škodní události" misto klasického reklamačního protokolu. Bral jsem reklamaci jako přijatou v zákonné lhůtě 2 roky. Po víc jak 30 dnech, jsem navštívil prodejnu, kde sem podal reklamaci, respektive 10.12.2018. Odbyli mě v prodejně, že mají právo až 60 dnů na opravu v servisu, protože se nejedná o klasickou reklamci. Kvůli jejich kolegy,který nedokázal správně sepsat reklamační protokol stále nemám telefon.Také špatně definoval závadu po následném zjištění a hlavní problém nebyl vyřešen. Rád bych dostal odškodné za tuto škodu neprofesionálním přítupem vůči spotřebitelům. Pracovník na příjmu reklamací měl by umět správně určit nebo definovat závadu zboží, aby na servisu správně opravili špatnou část výrobku.


Produkt

mobilní telefon


Požadované řešení

vrátit peníze za nedodržení 30 dnů reklamace a špatné opravení výrobku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 11:02, před 6 lety

V daném případě bude podstatné, zda-li spotřebitel na prodejně podepsal reklamační protokol či zaevidování škodní události. Spotřebitel by měl reklamační protokol podepisovat až v okamžiku, kdy ho pečlivě pročte a je si jist, že neobsahuje žádná ustanovení proti jeho zájmům.

Pokud by byl spotřebitel prodejcem uveden v omyl při uplatňování reklamace může podat podnět pro nekalé obchodní praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 12:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.