Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2875Stírací losy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Zdeněk Holeček

Znění stížnosti

Občas kupuji stírací losy,ale ještě jsem nedostal na výběr.
Je to správné?Řeknu 5 utrhne 5,řeknu 10 utrhne 10.Tento postup
se mi zdá nesprávný.Volit musím sám.Jedná se o poštu se ve Všetatech.


Požadované řešení

Napravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2014 15:10, před 11 lety

Pokud záleží zákazníkovi, aby si vybral sám, bude ideální si o to říci a s tím, že přes sklo ukáže, o jaký konkrétně los má zájem. Samotný fakt, že jsou zákazníkovi náhodně prodány losy, kde každý z nich nezvolil výběrem, se zákonu nepříčí, jde spíše o dohodu mezi prodejcem a kupujícícm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 19:06, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:06, před 11 lety


Zdeněk Holeček

Hodnocení: