Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
25.10.2018 jsem v prodejně Pelhřimov Pražská 2917 zaplatil kartou za zboží Kč 120,-. Došlo při tom k poruše na kaše, která musela být restartována. Nebylo vidět, zda platba proběhla, musel jsem přiložit kartu k terminálu znovu a bylo mi řečeno, pokud by se platba provedla 2x, ať se obrátím na vedoucí prodejny. To jsem v následujícím měsíci udělal celkem třikrát, ale nic se nestalo. Chtél bych poděkovat paní vedoucí, která tuto věc několikrát urgovala na centrále, bohužel bezvýsledně. Byla ochotná a vstřícná, údajně jí bylo dokonce řečeno, že je to vyřízeno, ale na kartový účet se mi zdvojená plaba nevrátila. Jedná se o malou částku, tskže se této věci nebudu dále věnovat, jen jsem upozornil manželku s známé, ať v Penny kartou pro jistotu neplatí.
Oldřich Kos, Pelhřimov
Duplicitní platba proběhla 25.10.2018 v 11.27 hod
Žádám zpět své peníze - přeplatek, který vznikl zdvojením platby v důsledku technických problémů při provozu poklady. Na prodejně je k dispozici výpis z mého kartového účtu.
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.