Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2876Ztráta doporučeného dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Dagmar Pospíšilová

Znění stížnosti

28.2 - poslán doporučený dopis z HK do Rosic u Brna
3.3 zahájení hledání dopisu
7.3 1.žádost pošty o sepsání reklamace
10.3 sepsáno reklamační řízení
10.4 NIC SE STALE NEVYRIDILO-DOPIS NEMAM, peníze za ztrátu nemám

Za vše může vedoucí pošty v Hradci Králové 3, Pospíšilova ul., její liknavý, arogantní a neochotný přístup k vyřízení reklamace.
Na poštu chodím každý den a žádám o kladné vyřízení. Dnes je to měsíc a půl a já nemám ani dopis ani náhradu finanční


Požadované řešení

Řešení - lepší přístup vedoucí pošty k vyřizování reklamací, její arogance, liknavost, neochota a protahování řešení.

Je možné aby tak dlouho(měsíc a půl) od podání doporučeného dopisu
na poště v HK 3, jsem neměla finanční náhradu, na kterou mám ze zákona nárok???????????????


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 12:00, před 11 lety

V tomto případě, kdy nedošlo k poskytnutí služby řádně, má zákazník právo na vrácení částky uhrazené za službu a zároveň na náhradu škody způsobené ztrátou zásilky. Dle článku 77 poštovních podmínek má podnik 30 dní na sdělení výsledku reklamace zákazníkovi. Pokud tak neučiní, doporučujeme zákazníkovi podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona o poštovních službách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 19:08, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:08, před 11 lety


Dagmar Pospíšilová

Hodnocení: