Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.2 - poslán doporučený dopis z HK do Rosic u Brna
3.3 zahájení hledání dopisu
7.3 1.žádost pošty o sepsání reklamace
10.3 sepsáno reklamační řízení
10.4 NIC SE STALE NEVYRIDILO-DOPIS NEMAM, peníze za ztrátu nemám
Za vše může vedoucí pošty v Hradci Králové 3, Pospíšilova ul., její liknavý, arogantní a neochotný přístup k vyřízení reklamace.
Na poštu chodím každý den a žádám o kladné vyřízení. Dnes je to měsíc a půl a já nemám ani dopis ani náhradu finanční
Řešení - lepší přístup vedoucí pošty k vyřizování reklamací, její arogance, liknavost, neochota a protahování řešení.
Je možné aby tak dlouho(měsíc a půl) od podání doporučeného dopisu
na poště v HK 3, jsem neměla finanční náhradu, na kterou mám ze zákona nárok???????????????
|
Tweet |
V tomto případě, kdy nedošlo k poskytnutí služby řádně, má zákazník právo na vrácení částky uhrazené za službu a zároveň na náhradu škody způsobené ztrátou zásilky. Dle článku 77 poštovních podmínek má podnik 30 dní na sdělení výsledku reklamace zákazníkovi. Pokud tak neučiní, doporučujeme zákazníkovi podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona o poštovních službách.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: