Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
registrovala jsem svou matku na seznamku od této společnosti, zaplatila jsem svojí kartou poplatek 500 Kč dne 27.8.2018. Poté jsme zjistili, že seznamka je na nic, protože tam nebyli žádní muži mámina věku. Od té doby se tam nepřihlašovala a nedávala svolení k platbám. Bylo mi tedy z účtu neoprávněně střeno 1500 Kč (1.10., 5.11., 10.12.).
Seznamka
Vrácení částky ve výši 1500 Kč.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Srncová,
pod jakým emailem je Vaše maminka registrovaná?
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Dobrý den,
je registrovaná pod tímto emailem: blankabeda@email.cz
s pozdravem
Srncová
Dobrý den,
z databáze vidím, že na profil byl aktivní minimálně v těch prvních dvou placených obdobích.
Vracíme Vám proto dvě další platby.
Co se informací o opakovaných platbách týká, jsou zřetelně v podmínkách, často kladených dotazech a navíc se zobrazují i těsně před platbou, včetně způsobu, jak si je zrušit.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Dobrý den,
děkuji za rychlé vyřízení mé stížnosti. Profil jsem již vymazala.
Kdy mohu očekávat vrácení platby ve výši 1000 Kč na můj účet?
S pozdravem
Srncová
Dobrý den, paní Srncová,
vracení peněz chvilku trvá - my jsme peníze odeslali, ale hádáme, že půjde o několik dní.
Pokud by k tomuto nedošlo, ozvěte se prosím na info@ventuco.com.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost mi do tří dnů zaslala alespoň část stažených peněz z mé karty. Děkuji dTestu za pomoc.