Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28767Fusion FuelSaver

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Tomáš Morávek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 3.12.2018jsem zakoupil Fusion FuelSaver s číslem dodání PPL 40793494183, již při nákupu jsem zakoupení podmínil dodáním certifikátu

- neznám dodavatele (prodejce), neznám výrobce

- neobdržel jsem fakturu s uvedením dodavatele, adresy, kontaktů,
IČO
- obdržel jsem pouze potvrzení objednávky

- jako soukromá osoba mám účet vedený bez SWIFT a IBAN, co je
aktivační kod

- firmě PPL jsem podepsal pouze potvrzení o převzetí a obdržel
doklad o zaplacení v hotovosti -

- úhradu jsem provedl v Kč , pokud je dodavatelem polská firma a
zboží odesílá z PPL Český Těšín, může vrácení zaplacené částky
provedeno přímo v Kč z českého území.

- neznám adresu, na kterou odeslat zpět výrobek (se zárukou vrácení
peněz)dle výše uvedeného

- z uvedené korespondence vyplývá že váš e-shop ani dodavatel žádný certifikát výrobku Fusion FuelSaver nemá a jedná se tedy o vědomý podvod.

Žádám obratem o informace , v opačném případě postupuji ihned ČOI
a následně na Evropské spotřebitelské centrum, pověřené k ochraně
spotřebitelů při přeshraničních podvodech.

Ing Tomáš Morávek


Produkt

chybi cerifikát a další doklady


Požadované řešení

Vrácení zboží se zárukou vrácení uhrazené částky (předem)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 21:42, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 21:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.