Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Jsem velmi rohořčen.
Zásilku 120 732 00250 jste mi odeslali zpět, že nejsem 2x k zastižení, ale nikdy mi nikdo neřekl ani nenapsal, že něco mi vůbec buddete doručovat natož v kolik hodin, po druhé volal řidič, že tu má pro mě zásilku 053071100547 a že stojí před domem - nejsem jasnovidec a jsem jinak v práci cca hodinu od domova - s tím inteligence zjevně nepočítá. Tak mu to říkám, že to takto nejde ... a nakonec jsem jako neschopný byl označen já. Při jiné další zásilce, dnes, náhodou jsem doma, mi zvoní z ničeho nic telefon (řidič), máte tu zásilku a ten tupec stojí před domem bez jakéhokoliv ohlášení. Volal jsem (podával stížnost) již několikrát na to Vaše číslo 951 277 777 (2) a v podstatě se nevyřídilo naprosto nic. Jen mi jste řekli, že prý SMS odchází v ten den, co rozváží zboží - mám snad u prdele vrtuli? Řidič také řekl, že se nic předem neposílá, že nikdy neví, kdy to přiveze.
Vaše reklama: Balíková přeprava
Máme spolehlivý vnitrostátní a mezinárodní přepravní systém.
(To snad nemyslíte vážně)
PROBOHA NEDÁVEJTE SI OD OBCHODNÍKŮ DORUČOVAT ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKŮM, je to naprostá hrůza a neschopnost, nakonec ještě lžETE jako když tiske, že vy si prý nezaškrtne dodavatel políčko vyrozumět příjemce předem (3x jste mi dpravovali zboží a 3x to samé, co popisuji a min. 2x vím na beton, že to zaškrtnuté bylo! Hnus a jednání řidiče to samé.
PPL znáte a podobné snad ne? Odkoukejte od nich jak se to dělá.
O omluvy opravdu nestojím.
S pozdravem
Čapek Jaromír
capek@centrum.cz
+420 775 098 104
Jsou v popisu
To by jste měli znát vy.
Každý jiný přepravce vyrozumí odběratele min. den předem a určí časový rozsah doručení. Dá číslo na řidiče. Nikdy jsem nikde s nikým neměl problém a případné věci jsme vždy vyřešili po telefonu s řidičem - zatím všichni ostatní byli příjemní, inteligentní a ochotní.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.