Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28771Stížnost Čapek Jaromír 11.12.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Jaromír Čapek

Znění stížnosti

Dobrý den,


Jsem velmi rohořčen.

Zásilku 120 732 00250 jste mi odeslali zpět, že nejsem 2x k zastižení, ale nikdy mi nikdo neřekl ani nenapsal, že něco mi vůbec buddete doručovat natož v kolik hodin, po druhé volal řidič, že tu má pro mě zásilku 053071100547 a že stojí před domem - nejsem jasnovidec a jsem jinak v práci cca hodinu od domova - s tím inteligence zjevně nepočítá. Tak mu to říkám, že to takto nejde ... a nakonec jsem jako neschopný byl označen já. Při jiné další zásilce, dnes, náhodou jsem doma, mi zvoní z ničeho nic telefon (řidič), máte tu zásilku a ten tupec stojí před domem bez jakéhokoliv ohlášení. Volal jsem (podával stížnost) již několikrát na to Vaše číslo 951 277 777 (2) a v podstatě se nevyřídilo naprosto nic. Jen mi jste řekli, že prý SMS odchází v ten den, co rozváží zboží - mám snad u prdele vrtuli? Řidič také řekl, že se nic předem neposílá, že nikdy neví, kdy to přiveze.

Vaše reklama: Balíková přeprava
Máme spolehlivý vnitrostátní a mezinárodní přepravní systém.
(To snad nemyslíte vážně)

PROBOHA NEDÁVEJTE SI OD OBCHODNÍKŮ DORUČOVAT ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKŮM, je to naprostá hrůza a neschopnost, nakonec ještě lžETE jako když tiske, že vy si prý nezaškrtne dodavatel políčko vyrozumět příjemce předem (3x jste mi dpravovali zboží a 3x to samé, co popisuji a min. 2x vím na beton, že to zaškrtnuté bylo! Hnus a jednání řidiče to samé.
PPL znáte a podobné snad ne? Odkoukejte od nich jak se to dělá.

O omluvy opravdu nestojím.


S pozdravem

Čapek Jaromír
capek@centrum.cz
+420 775 098 104


Produkt

Jsou v popisu


Požadované řešení

To by jste měli vědět Vy.
U všech ostatních je normální vyrozumění min. den předem, číslo řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 13:47, před 6 lety

Danou stížnost uzavíráme z důvodu duplicity se stížností ID: 28770

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.