Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Jsem velmi rohořčen.
Zásilku 120 732 00250 jste mi odeslali zpět, že nejsem 2x k zastižení, ale nikdy mi nikdo neřekl ani nenapsal, že něco mi vůbec buddete doručovat natož v kolik hodin, po druhé volal řidič, že tu má pro mě zásilku 053071100547 a že stojí před domem - nejsem jasnovidec a jsem jinak v práci cca hodinu od domova - s tím inteligence zjevně nepočítá. Tak mu to říkám, že to takto nejde ... a nakonec jsem jako neschopný byl označen já. Při jiné další zásilce, dnes, náhodou jsem doma, mi zvoní z ničeho nic telefon (řidič), máte tu zásilku a ten tupec stojí před domem bez jakéhokoliv ohlášení. Volal jsem (podával stížnost) již několikrát na to Vaše číslo 951 277 777 (2) a v podstatě se nevyřídilo naprosto nic. Jen mi jste řekli, že prý SMS odchází v ten den, co rozváží zboží - mám snad u prdele vrtuli? Řidič také řekl, že se nic předem neposílá, že nikdy neví, kdy to přiveze.
Vaše reklama: Balíková přeprava
Máme spolehlivý vnitrostátní a mezinárodní přepravní systém.
(To snad nemyslíte vážně)
PROBOHA NEDÁVEJTE SI OD OBCHODNÍKŮ DORUČOVAT ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKŮM, je to naprostá hrůza a neschopnost, nakonec ještě lžETE jako když tiske, že vy si prý nezaškrtne dodavatel políčko vyrozumět příjemce předem (3x jste mi dpravovali zboží a 3x to samé, co popisuji a min. 2x vím na beton, že to zaškrtnuté bylo! Hnus a jednání řidiče to samé.
PPL znáte a podobné snad ne? Odkoukejte od nich jak se to dělá.
O omluvy opravdu nestojím.
S pozdravem
Čapek Jaromír
capek@centrum.cz
+420 775 098 104
Jsou v popisu
To by jste měli vědět Vy.
U všech ostatních je normální vyrozumění min. den předem, číslo řidiče.
|
Tweet |
Danou stížnost uzavíráme z důvodu duplicity se stížností ID: 28770