Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dneska tj.11.12.2018 koupili bazalku ze si udělame bazalkové pesto ale jake bylo nase prekvapeni kdyz jsme zjistili ze je plna mšic..Lidl praha 18 i kdyz to nemame daleko tak se nam ji nechce jet reklamovat spis nas mrzi ze nemame pesto a take abyste ji stáhli z prodejen
Bazalka v květináčku
Stahnout z prodejen
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitelka právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitelka podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin rostlinného původu, může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Dobrý den, paní Bulantová,
mrzí nás, že jste si na bazalce nepochutnala a za její nedostatečnou kvalitu se Vám omlouváme. Upozorníme vedení dané pobočky, aby Váš podnět prověřilo a případně zjednalo nápravu. V tuto chvíli Vám jen doporučíme, abyste květináč odnesla zpět do prodejny, kde Vám za něj samozřejmě vrátíme peníze.
Děkujeme za upozornění a znovu se omlouváme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.