Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28774Nákup bazalky která byla plná mšic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Vera Bulantová

Znění stížnosti

Dneska tj.11.12.2018 koupili bazalku ze si udělame bazalkové pesto ale jake bylo nase prekvapeni kdyz jsme zjistili ze je plna mšic..Lidl praha 18 i kdyz to nemame daleko tak se nam ji nechce jet reklamovat spis nas mrzi ze nemame pesto a take abyste ji stáhli z prodejen


Produkt

Bazalka v květináčku


Požadované řešení

Stahnout z prodejen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 21:46, před 6 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitelka právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Má-li spotřebitelka podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin rostlinného původu, může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2018 14:48, před 6 lety

Dobrý den, paní Bulantová,

mrzí nás, že jste si na bazalce nepochutnala a za její nedostatečnou kvalitu se Vám omlouváme. Upozorníme vedení dané pobočky, aby Váš podnět prověřilo a případně zjednalo nápravu. V tuto chvíli Vám jen doporučíme, abyste květináč odnesla zpět do prodejny, kde Vám za něj samozřejmě vrátíme peníze.

Děkujeme za upozornění a znovu se omlouváme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:39, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 09:14, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.