Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28777Předražené vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2018, před 6 lety

Vladimír Cihelka

Znění stížnosti

U společnosti Viagogo jsem nakoupil vstupenky za 5523 kč,které mi byly posléze zaslány.Cena je oproti normálu více jak dvojnásobná.Rozhodl jsem se je vrátit což nebylo možné a tak jsem je u té samé společnosti nabídl k prodeji.Za dva dny mi bylo oznámeno že vstupenky prodali a jíž se nemusím o nic starat jen čekat na peníze.Od 23.11.2018 tedy čekám.Ve zprávě z moji banky mi oznámily že společnost Viagogo je prověřována ČOI.Myslím si že i zaslané vstupenky nebudou platné.


Produkt

Předražené vstupenky,nemožnost vrácení.


Požadované řešení

Vrácení celé částky kterou jsem zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 09:58, před 6 lety

Dle informace pro prodejce vstupenek na https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller bude platba zahájena mezi 5. a 8. pracovním dnem ode dne uskutečnění akce. Až bude platba provedena, dostane prodejce potvrzení emailem.

V současné době probíhají řízení se společností přímo ve Švýcarsku s účastí tamní spotřebitelské organizace a dozorového úřadu. Příslušné k řešení sporů jsou potom švýcarské soudy.

Společnost má své sídlo ve Švýcarsku. Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 11:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.