Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2878Club card

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Denisa Ondrová

Znění stížnosti

Už přes rok mám club card, je na ní obrovské množství bodů za nákupy a stále mi nedochází žádné kupóny. Na zákaznické centrum jsem psala více jak 3x během půl roku. Odepsali mi vždy až po měsíci, nazvali mě panem a napsali, že vše vyřeší. A teď? Stále nic. Neslýchané, jak si cenní svých zákazníků.


Produkt

Club card


Požadované řešení

Posílat slevové kupóny, jak je psáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 11:38, před 11 lety

V tomto případě se jedná o nesplněný jednostranný závazek společnosti spočívající v tom, že pokud bude spotřebitel jejich stálým zákazníkem a předá své osobní údaje, získá tím určitou výhodu (kupony), které ostatní kupující nemají. Pokud nejsou zasílány ani po výzvě, mohlo by se v takovém případě jednat o klamavou reklamu, protože plnění přislíbené společností není poskytnuto.
V tomto případě by bylo možné obrátit se na Českou obchodní inspekci s podnětem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:45, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.