Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Už přes rok mám club card, je na ní obrovské množství bodů za nákupy a stále mi nedochází žádné kupóny. Na zákaznické centrum jsem psala více jak 3x během půl roku. Odepsali mi vždy až po měsíci, nazvali mě panem a napsali, že vše vyřeší. A teď? Stále nic. Neslýchané, jak si cenní svých zákazníků.
Club card
Posílat slevové kupóny, jak je psáno.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o nesplněný jednostranný závazek společnosti spočívající v tom, že pokud bude spotřebitel jejich stálým zákazníkem a předá své osobní údaje, získá tím určitou výhodu (kupony), které ostatní kupující nemají. Pokud nejsou zasílány ani po výzvě, mohlo by se v takovém případě jednat o klamavou reklamu, protože plnění přislíbené společností není poskytnuto.
V tomto případě by bylo možné obrátit se na Českou obchodní inspekci s podnětem.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.