Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28784Nekvalitní zboží a služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Josef Gregor

Znění stížnosti

Dne 17.10.2018 jsem objednal PC s tím, že jsem si vybrané komponenty vložil do košíku a nechal si je od CZC složit a otestovat. 24.10. byl PC doručen s odpojeným konektorem na graf. kartě a nainstalován op. systém. Už při prvním spuštění se v zátěži vypnul monitor a zasekl PC.
31.10 jsem PC reklamoval, přičemž ze servisu se vrátil přesně 30. den s neuznanou reklamací, že se nic neprojevilo. PC jsem otestoval a stejná závada se projevila okamžitě a navíc jsem zjistil, že byl upadlý chladič procesoru.
Na doporučení byl tedy znovu zaslán do servisu 4.12. a doposud bez výsledku. Reklamace trvá dlouho, komunikace od CZC.cz nulová, závada zůstává a přitom ji technik CZC.cz nenašel.


Produkt

PC složený společností CZC na míru.


Požadované řešení

CZC.cz mi neodpovídá na e-mailovou komunikaci ani do 14 dní od podání dotazu (po 1. neuznané reklamaci mi dodnes nikdo neodpověděl na dotaz), na tel. čísle je pouze Call centrum, které nedokáže poskytnout relevantní odpověď (pouze obecné). Dále nelze uvěřit tomu, že ke zjištěnému odpojení konektoru napájení (má západku) a většinou velmi slině připevněnému chladiči na procesor, došlo vlivem dopravy - to by s tím museli hodně bouchnout, ale mech. poškození nikde. Zátěžové testování také nejspíš probíhá diletantsky, když nezjistí vadu při zátěži.

Z toho důvodu ŽÁDÁM O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a vrácení peněz za nefunkční PC, především z důvodu stálé nefunkčnosti a pak také přístupu CZC.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 08:06, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.