Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem "OZNÁMENÍ" o příchodu MZ obyčejná zásilka u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání do místa určeného v adrese z důvodu: .......
1. Důvod proč zásilka není doručena NENÍ UVEDEN !!
2. V době "nedoručení" zásilky jsem byl doma.
3. Na "oznámení" má být uveden podpis pracovníka pošty --ALE NENÍ
4. Na "oznámení JE uvedeno telefonní číslo 954227601, ale NIKDO JE i po mnohokrát OPAKOVANÉM vyzvánění nezvedá!
1. Proč byla zásilka "výjimečně nedoručována"?
2. Proč není uveden důvod ?
3. Pracovníci nejsou povinni uvádět svoje jména ani podpisy?
4. Proč nikdo na uvedeném telefonním čísle 954227601 hovory nepřijímá?
5. Jestliže pošta je schopna doručit oznámení o NEDORUČENÍ, proč již není schopna dalších úkonů pro které je určena? /má v OŘ stanoveny aktivity/
Jakým způsobem a v jakém termínu hodláte řešit výše uvedené nedostatky?
Závěrem žádám o doručení, žádám o info - kdy zásilka LF579284557CN bude doručována.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm