Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den reklamoval jsem zboží, po tel domluvě bylo zasláno zpět,ale peníze už nedorazily a telefon už také neexistuje.
dlužné částky nebo dodání zboží
|
Tweet |
V případě, že prodejce nevyřídil reklamace ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má kupujícíc nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
Zároveň je spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že dozorový orgán shledá pochybení ze strany obchodníka, může mu uložit sankce.
Společnost Dampe Trade s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a společnost dobrovolně peníze nevrátila, bude nutné se nároku domáhat soudní cestou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.