Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
ač to dělám nerada, musím podat stížnost na společnost Loono, z.s., která přispívá k rozvoji vzdělanosti v oblasti zdraví a kterou jsem proto již několikrát podpořila. Nikdy jsem se společností neměla žádný problém, až nyní.
Dne 23. 10. 2018 jsem u společnosti objednala dámské tričko z limitované edice. Toto zboží jsem zároveň ihned zaplatila platební kartou online. 25. 10. 2018 jsem od společnosti obdržela e-mail s informací o zpracování objednávky. 7. 11. 2018 jsem se obrátila na zákaznickou linku s dotazem, zda je objednávka v pořádku a v jaké fázi se nachází. 16. 11. 2018 jsem dostala odpověď, ve které mě slečna ujistila, že se objednávka nikde neztratila, a že je pouze z kapacitních důvodů zpožděna, a dorazí až 30. 11. 2018. Tuto odpověď jsem i přes opravdu dlouhé čekání ocenila a slečně slušně poděkovala a ujistila ji, že zpoždění pro mě neznamená žádný problém. Důležitá je komunikace.
29. 11. 2018 mi přišel e-mail, že je pro mě má objednávka připravena na výdejním místě společnosti v Pražském kreativním centru na Staroměstském náměstí 4/1, 110 00, Praha 1. Na toto místo jsem se vzhledem ke své pracovní době a otvírací době výdejního místa (středa a pátek od 9 do 16 hodin) nemohla dostavit osobně, proto jsem na místo poslala svého kamaráda, aby mi produkt vyzvedl.
Kamarád na místo dorazil dne 5. 12. 2018. Slečny na výdejním místě nemohly balíček najít, přestože jim kamarád předložil platnou zaplacenou fakturu (v jejímž čísle je z nepochopitelných důvodů rok 2017), na které je čitelné nejen číslo faktury, ale také objednávky. Možnost ztráty balíčku samozřejmě existuje a může se stát komukoli. Co ale nedokážu pochopit je neznalost, kde se vůbec zásilka nachází. Slečny proto kamaráda ujistily, že až zásilku najdou, kontaktují mě osobně telefonicky a nechají mi ji na vlastní náklady poslat kurýrem. Nic z toho se však nestalo. Proto jsem ještě týž den společnost kontaktovala, sdělila všechna výše uvedená fakta a oznámila odstoupení od kupní smlouvy. I na toto mé prohlášení ale nikdo nereagoval, a proto se obracím na Vaše stížnosti. Doufám, že se touto cestou dobereme nějakého pro obě strany schůdného řešení.
PRSAŘSKÉ TRIČKO (DÁMSKÉ) LIMITOVANÁ EDICE za 489 Kč
Ráda bych se se společností v klidu domluvila a co nejdříve dostala své peníze zpět na účet. Celá situace mě velmi mrzí a společnost mě svým přístupem velmi zklamala. V budoucnu si velmi rozmyslím, zda jejich projekt znovu podpořím.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.