Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28795Nedoručení balíku na uvedenou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Veronika Kellnerová

Znění stížnosti

Řidič s telefonním číslem 773 123 097 mi měl dne 11.12.2018 podle obdržené SMS a e-mailu na uvedenou adresu doručit zásilku číslo 22001628052. Volal mi, že mě nezastihl na adrese a nechá mi zásilku v Depu. To je ale naprosto sprostá lež, řidič byl očekáván hodinu u vrátek a za celou dobu nikdo ani neprojel. Podávám proto stížnost na tohoto neschopného řidiče, který mi pro jistotu následně ani nezvedal telefon.


Produkt

Balík číslo 22001628052


Požadované řešení

Jako řešení bych viděla jedině vyhazov tohoto neschopného a pohodlného řidiče, jehož telefon je 773 123 097.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 11:04, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.