Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
využívám služby o2(telefon,internet). V září mi přišla faktura navýšená o částku 50,- za o2 smart box . Zabezpečení. Jelikož smart box nemáme a nikdy jsme neměli, tak jsem podala reklamaci. Ta byla zamítnuta s tím, že jsem se zaregistrovala v jejich aplikaci a tím pádem je to důkaz toho, že smart box máme. Zašla jsem na prodejnu o2 v obchodním domě Chodov, kde jsme sepsali novou reklamaci a kde mne ubezpečili, že je poplatek nesmyslný. Bohužel reklamace byla opět zamítnuta.
Nevím, co mám dělat, když smart box nemám a v žádné aplikaci jsem se neregistrovala.
Děkuji a s pozdravem,
Stanislava Koišová
Zákaznický účet č.: 2001170320
Zrušení poplatku a vrácení vyfakturovaných částek.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
vámi podaný nesouhlas dne 13. 12. 2018 s vyřízenou reklamací je v řešení. Vše bude znovu prošetřeno specializovaným oddělením, které vás bude poté s výsledkem kontaktovat. Poprosím o strpení.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
reklamace byla uznána!
Děkuji za pomoc s tímto problémem.
Stanislava
Dobrý den,
jsem ráda, že došlo k dořešení celé záležitosti k vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: