Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28797Účtování nesmyslných poplatků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Stanislava Koisova

Znění stížnosti

Dobrý den,

využívám služby o2(telefon,internet). V září mi přišla faktura navýšená o částku 50,- za o2 smart box . Zabezpečení. Jelikož smart box nemáme a nikdy jsme neměli, tak jsem podala reklamaci. Ta byla zamítnuta s tím, že jsem se zaregistrovala v jejich aplikaci a tím pádem je to důkaz toho, že smart box máme. Zašla jsem na prodejnu o2 v obchodním domě Chodov, kde jsme sepsali novou reklamaci a kde mne ubezpečili, že je poplatek nesmyslný. Bohužel reklamace byla opět zamítnuta.
Nevím, co mám dělat, když smart box nemám a v žádné aplikaci jsem se neregistrovala.

Děkuji a s pozdravem,

Stanislava Koišová


Produkt

Zákaznický účet č.: 2001170320


Požadované řešení

Zrušení poplatku a vrácení vyfakturovaných částek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2018 11:53, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2018 13:53, před 6 lety

Dobrý den,

vámi podaný nesouhlas dne 13. 12. 2018 s vyřízenou reklamací je v řešení. Vše bude znovu prošetřeno specializovaným oddělením, které vás bude poté s výsledkem kontaktovat. Poprosím o strpení.


S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2019 14:56, před 6 lety


Stanislava Koisova

Dobrý den,

reklamace byla uznána!

Děkuji za pomoc s tímto problémem.

Stanislava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2019 15:09, před 6 lety

Dobrý den,

jsem ráda, že došlo k dořešení celé záležitosti k vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.2.2019 23:19, před 6 lety


Stanislava Koisova

Hodnocení: