Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,dne 19.11.2018 jsem objednala zboží z e-shopu lidl.Dosud mi nepřišla 1 položka z objednávky.Přes veškerou mou snahu kontaktovat e-shop přes e-mail,na které nikdo nereaguje či na telefonické lince,kam se nedá dovolat.
Produkt 100234702001
Doposlání zboží do vánoc.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Peterková,
tato situace nás velmi mrzí a za komplikace spojené s objednávkou se Vám omlouváme. Zaurgujeme Váš podnět u odpovědných kolegů, kteří se Vám již brzy ozvou a dořeší s Vámi Vaši objednávku.
Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.