Společnost


Málek Pavel

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2880Dlouhá doba reklamace a následná ignorace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2014, před 11 lety

Dominik Čáp

Znění stížnosti

Zakoupil jsem 20.11.2013 od neznámé společnosti mobilní telefon Lenovo a využil služeb Levněnakup.cz jako zprostředkovatele. Dále jsem potom 17.1.2014 telefon znovu skrze služby Levněnakup.cz reklamoval.
Po celou dobu reklamace jsem s Levněnakup.cz bez problémů komunikoval - zde je výňatek ze zprávy od pana Málka:

"Prověřil jsem situace vzhledem k tomu, že v Číně měli od 7.2.2014 do 15.2.2014 svátky tak jsem telefon odesílal do Číny až 17.2.2014.
Telefon dorazil na reklamaci minulý týden, 26.2.2014 a byl předaný na opravu do servisu lenova.
Reklamační lhůta běží dnem doručení telefonu na reklamaci v Číně. Oprava bude trvat týden poté Vás budu kontaktovat."

Že telefon odeslal do Číny skoro o měsíc později, mi tolik nevadí. Avšak 40 dnů jako reklamační lhůta vypršela a pan Málek se mnou přestal komunikovat. Já jsem bez telefonu a mám pouze fakturu za zprostředkování nákupu.


Produkt

Lenovo P770


Požadované řešení

Já velmi prosím, aby se se mnou společnost pomocí emailu spojila. Poté bych samozřejmě rád buď reklamovaný nebo stejný nový mobilní telefon v co nejrychlejší době.

Celý tento proces mě velmi unavuje a telefon už vážně potřebuji. Vycházel jsem panu Málkovi dlouho vstříc a tohle považuji za první krok k napravení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 14:18, před 11 lety

V těchto případech se někdy může jednat o obcházení zákona, kde se prodejce vydává za tzv. zprostředkovatele, aby se tím zprostil odpovědnosti za vady výrobku. Např. zprostředkovatel by Vám měl předat doklad přímo od prodejce, nikoli kde je uveden pouze on.
Doporučujeme obchodníka písemně vyzvat k vrácení výrobku. Pokud se tak nestane, odpovídá za škodu na převzaté věci, které se ztrátou výrobku dopustil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2014 09:24, před 11 lety

Nikdo neobchází zákon myslím, že už jste si jako dTest kontaktoval ČOI, kde jste službu nazval podvodnou určitě jste dostali vyjádření, že se jedná o transparentní službu.

Čínský prodejce, který dodal žákazníkovi telefon Lenovo P770 přijal telefon k reklamaci a již nekomunikuje, dle posledních zpráv, které jsem dostal byl v nemocnici a teď ve vězení.

Našemu zákazníkovi nechám zaslat telefon nový.

A prosím dTest aby komunikoval e-mailem, protože odpovědi od Vás jsem se ještě nedočkal !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.7.2014 13:32, před 11 lety


Dominik Čáp

Dnes, tzn. 2.7., jsem obdržel nejspíše použitý (odrbaný) telefon v jiné barvě a příslušenstvím poskládaným z jiných telefonů. Za zásilku jsem musel zaplatit 490,- Kč. Jsem spokojen, že jsem dostal aspoň něco. Dál už to nehodlám řešit, oni se jistě brzy objeví stížnosti od ostatních zákazníků.
S pozdravem,
Dominik Čáp

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2014 15:33, před 10 lety


Dominik Čáp

Hodnocení: