Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem 20.11.2013 od neznámé společnosti mobilní telefon Lenovo a využil služeb Levněnakup.cz jako zprostředkovatele. Dále jsem potom 17.1.2014 telefon znovu skrze služby Levněnakup.cz reklamoval.
Po celou dobu reklamace jsem s Levněnakup.cz bez problémů komunikoval - zde je výňatek ze zprávy od pana Málka:
"Prověřil jsem situace vzhledem k tomu, že v Číně měli od 7.2.2014 do 15.2.2014 svátky tak jsem telefon odesílal do Číny až 17.2.2014.
Telefon dorazil na reklamaci minulý týden, 26.2.2014 a byl předaný na opravu do servisu lenova.
Reklamační lhůta běží dnem doručení telefonu na reklamaci v Číně. Oprava bude trvat týden poté Vás budu kontaktovat."
Že telefon odeslal do Číny skoro o měsíc později, mi tolik nevadí. Avšak 40 dnů jako reklamační lhůta vypršela a pan Málek se mnou přestal komunikovat. Já jsem bez telefonu a mám pouze fakturu za zprostředkování nákupu.
Lenovo P770
Já velmi prosím, aby se se mnou společnost pomocí emailu spojila. Poté bych samozřejmě rád buď reklamovaný nebo stejný nový mobilní telefon v co nejrychlejší době.
Celý tento proces mě velmi unavuje a telefon už vážně potřebuji. Vycházel jsem panu Málkovi dlouho vstříc a tohle považuji za první krok k napravení.
|
Tweet |
V těchto případech se někdy může jednat o obcházení zákona, kde se prodejce vydává za tzv. zprostředkovatele, aby se tím zprostil odpovědnosti za vady výrobku. Např. zprostředkovatel by Vám měl předat doklad přímo od prodejce, nikoli kde je uveden pouze on.
Doporučujeme obchodníka písemně vyzvat k vrácení výrobku. Pokud se tak nestane, odpovídá za škodu na převzaté věci, které se ztrátou výrobku dopustil.
Nikdo neobchází zákon myslím, že už jste si jako dTest kontaktoval ČOI, kde jste službu nazval podvodnou určitě jste dostali vyjádření, že se jedná o transparentní službu.
Čínský prodejce, který dodal žákazníkovi telefon Lenovo P770 přijal telefon k reklamaci a již nekomunikuje, dle posledních zpráv, které jsem dostal byl v nemocnici a teď ve vězení.
Našemu zákazníkovi nechám zaslat telefon nový.
A prosím dTest aby komunikoval e-mailem, protože odpovědi od Vás jsem se ještě nedočkal !
Dnes, tzn. 2.7., jsem obdržel nejspíše použitý (odrbaný) telefon v jiné barvě a příslušenstvím poskládaným z jiných telefonů. Za zásilku jsem musel zaplatit 490,- Kč. Jsem spokojen, že jsem dostal aspoň něco. Dál už to nehodlám řešit, oni se jistě brzy objeví stížnosti od ostatních zákazníků.
S pozdravem,
Dominik Čáp
Hodnocení: