Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
byl jsem reklamovat rozbitý telefon, na dotaz jestli mám ke svému paušálu nárok na nový telefon mi bylo řečeno že ano akorát mi o něco málo navýší paušál. telefon mi zprovoznili na prodejně a dali podepsat smlouvu o které jsem si myslel že jde o koupi telefonu a navýšení stávajícího paušálu, jsem postarší člověk a nějak jsem důvěřoval Vámi prověřenými prodejci a nečekal jsem žádný podvod.
po příchodu domu jsem zjistil že mám v telefonu další sim kartu o kterou jsem nestál. Po stížnosti na O2 že jsem paušál nechtěl a vše vrátím mi bylo řečeno že jsem podepsal smlouvu a nic se s tím nedá dělat.
zrušení paušálu
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, nebo byl podstatný údaj zamlčen, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
situaci určitě prověříme. Poprosím Vás však o kontrolu, zda variabilní symbol (číslo vyúčtování) je ve správném tvaru, neboť jméno zákazníka, na kterém je vystaveno zmíněné vyúčtování, neodpovídá Vašemu jménu uvedenému zde.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,ano jméno je jiné,paušál je táty.
Mohu tedy poprosit o doplnění jména majitele, neboť jméno majitele se neshoduje ani s Vaším příjmením. Jestliže jej nechcete uvádět zde, můžete nám jej zaslat na info@o2guru.cz a dejte do něj také odkaz na tento dTest, Kolegové mi e-mail předají.
Pokud bych tedy hovořil ke službě, jenž je vedena k uvedenému variabilnímu symbolu, tak v systému evidujeme smlouvu, jenž podepsal majitel. Bohužel nedokážeme posoudit, jak probíhala komunikace na prodejně, avšak zákazník má v rámci záruky spokojenosti možnost do 14 dní odstoupit od smlouvy. Tato lhůta již však uplynula, vidím také, že se jedná o jediný paušál, který je na zákazníkovi veden (IČ) a dle vyúčtování je také využíván. Současně bylo při zřízení služby získána sleva 2500 Kč na mobilní telefon.
Pokud však pan otec skutečně neměl zájem o danou služby, předáme podnět k prověření na reklamační oddělení.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Roman Lipl
Otec byl na O2 a bylo mu řečeno že smlouvu podepsal a odstoupit se nedá. Po volání na O2 linku domluva také žádná, prý má koukat co podepisuje, to mi nepřijde zrovna solidní. Děkuji
Děkuji za ověření. U tarifu O2 Data má zákazník možnost v rámci záruky spokojenosti možnost odstoupit od smlouvy, záleží tedy, kdy jste se na prodejnu dostavili. Zároveň vidím, že služba se zřizovala na IČ, tedy úplně na jinou zákaznickou kartu, kde musely být dané údaje sděleny. Předal jsem však podnět na kolegy z reklamačního oddělení, jenž budou pana otce nejpozději do jednoho kalendářního měsíce kontaktovat na číslo, které je uvedeno v systému jako kontaktní.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: