Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.12.2018 byla na depo předána zásilka 2V900611683 složená ze 3 balíků. Je 12.12.2018 a s zásilkou nebylo dodnes hnuto. Zásilku jsem objednávala s předstihem, ale moji psi se granulí nejspíš nedočkají ani do Vánoc. Doposud jsem se společností IN TIME neměla kladnou zkušenost, pokaždé zápornou, takže pokud to jde, tak se při výběru dopravce IN TIMU vyhýbám obloukem. Bohužel některé eshopy zavádějí takový nešvár, že nedají zákazníkovy volbu. Nákup byl proveden na mall.cz.
3 x pytel granulí pro psi.
Kdyby společnost IN TIME zrušila svoji činnost, tak by tím lidem pomohla nejvíce!
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícícm zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.