Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28803Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2018, před 6 lety

Šárka Chvalová

Znění stížnosti

Dne 9.12.2018 byla na depo předána zásilka 2V900611683 složená ze 3 balíků. Je 12.12.2018 a s zásilkou nebylo dodnes hnuto. Zásilku jsem objednávala s předstihem, ale moji psi se granulí nejspíš nedočkají ani do Vánoc. Doposud jsem se společností IN TIME neměla kladnou zkušenost, pokaždé zápornou, takže pokud to jde, tak se při výběru dopravce IN TIMU vyhýbám obloukem. Bohužel některé eshopy zavádějí takový nešvár, že nedají zákazníkovy volbu. Nákup byl proveden na mall.cz.


Produkt

3 x pytel granulí pro psi.


Požadované řešení

Kdyby společnost IN TIME zrušila svoji činnost, tak by tím lidem pomohla nejvíce!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2018 13:27, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícícm zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.