Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes ráno mi přišla sms,že mi bude doručen balík vaši službou mezi 11-13.hod.V půl druhé jsem volala,co se děje, zda-li se dnes dočkám, protože máme bohatou zkušenost, že PPL má velký problém v létě natož v zimě plnit co slibuje. Slečna či paní mi odpověděla, že mi to nechá na Depu, že zde byla včera a zapadla a že má dodávku a v zimě sem jezdit nebude a že má i takové nařízení od šéfa sem v zimě nejezdit, že ji tu nechce na gps vidět.Takže si hradíme službu, která se nám nedostává, oproti poště, která jezdí denně ať venku padají trakaře či nikoli.Kdyby byla vánice...jezdí sem autobus,ta cesta musí být upravována, denně jezdí pošta.A my musíme jezdit za prací autama též....Abych to shrnula...přijde sms, že balík bude doručen, slečna z PPL řekne, že má nařízení nejezdit...kde se obyčejný člověk dozví, že taková nařízení jsou a proč chodí tyto zprávy? Zvláštní interní systém.Byla bych ráda, kdyby to řešili i dodavatelé...
Co požaduji,spíš co tím chci říct? Říkáte, že jste levnější než pošta, ale pro mě jste mnohem dražší...když si vás zaplatím a ještě musím najet dalších 30 km k tomu.Buď nenabízejte tuto službu, neklamte a nelžete neustále svým klientům, že nejsme k zastižení doma nebo neustálé poruchy na autě(jednou člověk pochopí,ale ne neustále) a naše místo není až tak strašné v porovnání s jinými v republice, pak pořiďte pořádné zimní gumy na vaše auta (řetězy) a najímejte řidiče,profesionální s praxí, kteří nemají strach a nebo ať ho mají,i já mám strach,ale do práce jezdit musím,tam i zpět,ať svítí sluníčko nebo chumelí.Nehodlám si jezdit pro každý balíček od listopadu do března 30 km daleko,to se nemusíte nikde nabízet...ubude nespokojených zákazníků.A že nás není málo.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.